Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1

    Standaard Unicornflakes live in De Vorstin

    Band waar ik in speel, voornamelijk een gitaar georiënteerde band die de richting van Rock/Country op gaat. We schrijven eigen nummers voornamelijk maar gooien er ook een paar covers tussen door om het toch wel toegankelijk te houden voor het publiek als het ware.

    https://www.youtube.com/watch?v=rINJ...ature=youtu.be
    Gister ons eerste optreden gehad en ik weet niet of het hier goed staat om te delen maar wilde het toch ergens kwijt

    Hoop dat jullie het wat vinden!

    Like ook de bandpagina:

    https://www.facebook.com/Unicornflakestheband

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Leuke band Bradley. Mooi hoe jullie zanger/gitarist omgaat met het feit dat hem de b-snaar springt in het begin: Een paar geintjes en gewoon doorspelen. Leuke nummers. Alleen jammer dat jullie tweede gitarist nauwelijks te horen is.

  3. #3

    Standaard

    ja leuk
    maar braddy waarom zing jij niet ??

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Leuke band Bradley. Mooi hoe jullie zanger/gitarist omgaat met het feit dat hem de b-snaar springt in het begin: Een paar geintjes en gewoon doorspelen. Leuke nummers. Alleen jammer dat jullie tweede gitarist nauwelijks te horen is.
    Onze 2e gitarist is juist wel aardig te horen hier hoor, hij speelt vaak gewoon de zelfde partijen als onze zanger, maar bij ons 1 na laatste nummer en bij House Of The Rising Sun doet ie van alles.

    En het beste is inderdaad gewoon er een geintje over te maken, beetje interactie met het publiek is altijd goed!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door okeeee Bekijk bericht
    ja leuk
    maar braddy waarom zing jij niet ??
    Waarom ik niet zing? Ik zing backing bij Sit on my Lap en ik zing een stukje mee bij Son of a Gun. Maar verder ben ik niet zelf verzekerd genoeg om echt meer voor m`n rekening te nemen qua zang.

  6. #6

    Standaard

    jammer want ik vind jouw stem echt vele malen beter dan die van de huidige zanger

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Leuk bandje!
    Ook leuke nummerkeuzes. Wel ff werken aan interactie tussen elkaar en publiek, nu is het nog een beetje statisch, maar daar valt zeker aan te werken als jullie nog beter op elkaar ingespeeld zijn.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door okeeee Bekijk bericht
    jammer want ik vind jouw stem echt vele malen beter dan die van de huidige zanger


    Dat vind ik nou echt fijn om te horen! Thanks

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Leuk bandje!
    Ook leuke nummerkeuzes. Wel ff werken aan interactie tussen elkaar en publiek, nu is het nog een beetje statisch, maar daar valt zeker aan te werken als jullie nog beter op elkaar ingespeeld zijn.
    We zijn al aardig op elkaar ingespeeld, de leadzanger/drummer/ik. De ritmegitarist maakt af en toe nog een beetje een onzekere indruk samen met de bassiste, maar dat heeft puur te maken met dat dit ons eerste optreden was, dus het was allemaal nog nieuw he We zijn al op zoek naar meer gig datums/plekken, komen we ook wat losser op een gegeven moment.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top