Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1

    Standaard vader van een gepassioneerde autodidact

    Hallo allen, zelf ben ik geen muzikant, maar onze zoon is sinds enkele jaren gebeten door de microbe. Bij is enkele jaren begonnen met een goedkope akoestische gitaar uit de Media Markt. Wij waren overtuigd dat het een korte bevlieging was, maar dat bleek dan toch anders te zijn. Intussen staan er 2 elektrische gitaars en een basgitaar op z'n kamer. Hij leert zonder kennis van notenleer door demo's op youtube en voor de playstation heeft hij Rocksmith... Terwijl hij op z'n gitaar tokkelt zit hij niet met foute vrienden op straat, dus staan er erg achter z'n passie :-)
    We wonen in Belgie, maar vonden daar niet meteen een forum, vandaar onze aanmelding hier.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2008
    Locatie
    nabij Antwerpen
    Berichten
    1.461

    Standaard

    Hier zitten nog belgen hoor! Welkom!

    Aan deze hobby gaat hij nog veel plezier beleven!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Gefeliciteerd met je zoon!
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  4. #4

    Standaard

    Welkom, hij heeft een leuke hobby gekozen. Wil pa niet even oefenen achter de ps? :-)

  5. #5

    Standaard

    Ik ben een enorme rockfanaat en vind het ongelooflijk wat sommige mensen uit een instrument krijgen, maar heb zelf geen ambitie om te spelen. (heb al meer dan genoeg hobby's) Ik sta er wel voor 200% achter. Ik zie hen liever op hun kamer spelen met een gitaar dan met foute vrienden op straat rondhangen. Onze jongste zit nu te vragen om een Basgitaar, dus nog een geluk dat we geen onmiddelijke buren hebben :-) Kunnen we nu nog 2 schoondochters krijgen die keyboard en drum spelen hebben we ineens een bandje :-)

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Roland heeft tegekke jam mixers. Dan prikt iedereen in en iedereen aan de koptelefoon. Die dingen kosten een paar 100. Dan zijn ze toch in huis. Verbrassen ze elders niet hun maandinkomen en heb je niet het gevoel dat het huis opgeblazen wordt.

    De Roland HS-5
    http://www.bax-shop.nl/digitaal-meng...digitale-mixer
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top