Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1

    Standaard Beginnende gitarist zoekt iemand om mee te jammen (omg Amsterdam)

    Hey allemaal,

    Sinds 6 maanden speel ik gitaar en tot nu toe ben ik niet van dat ding af te slaan.
    Ik ben verre van goed op de gitaar, maar ik begin zeker al me weg te vinden.
    Het zou heel tof zijn als ik iemand in mijn omgeving zou hebben waar ik trucjes handigheidjes etc van kan leren. Ik heb 15 lessen genomen bij een gitaarleraar, was erg hulpvol en een topgozer. Helaas werd dit me iets te prijzig en ben ik sindsdien verder gegaan op YouTube, marty schwartz, Andy Crowley en justin guitar songs. Momenteel speel ik veel oude klassiekers als wonderwall, het is een nacht (guusie), knocking on heavens door, iris (googoo), more than words, sittin on the dock of the bay, fast car. Speel dit nog niet op volledige snelheid maar zit redelijk dicht in de buurt.

    Ik ben niet op zoek naar goth, hard rock, punk, metal of iets in die richting, dus druk me dat aub ook niet door de strot!
    Handig om te vermelden is dat ik op een acoustische gitaar speel, Guild F-130CE.

    Sta zeker open voor blues, jazz, normale rock en ongetwijfeld genoeg andere genres.

    Ik speel minimaal 5 dagen per week sessies van 1 a 2 uur, maar als het kan 7 dagen!

    Groeten!

    Jeroen Noordbruis

    p.s ik ben 26 jaar en studeer aan de HvA mocht iemand dat zich afvragen.
    Laatst gewijzigd door northfizz; 26 mei 2015 om 15:20

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2014
    Berichten
    1.791

    Standaard

    het beste kun je een drummer en bassist zoeken. is het leukste en leer je het meest van.

  3. #3

    Standaard

    Hi! Ik woon zelf in Maarssen en ben inmiddels iets verder in het spelen van gitaar (nog verre van goed :-)). Ik ben ook op zoek naar iemand om mee af te spreken om verder te komen. Ik ben 27 en bij mij thuis kunnen we in ieder geval terecht! (woon samen met vriendin) Let me know of je interesse hebt!

  4. #4

    Standaard

    Hoi, Mijn naam is Marcel, ben woonachtig nabij Hilversum en nog beginner in het gitaarspelen, ik ben ook op zoek om eens af te spreken met iemand om samen te spelen, en van elkaar dingen te leren. ik ben 49 jaar jong, in principe kunnen we altijd eens afspreken als je er zin in hebt, ik zie je reactie wel weer verschijnen, groet, Marcel

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top