Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 31
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard Fender La Cabronita Gato Gordo Jaguar Relic

    Een hele mondvol voor een gitaar van 4320 $

    Er zijn andere merken die regelmatig flateren met nieuwe modellen. Fender hoort daar niet bij. Maar deze keer wel, enfin imo toch. Fijne prijs ook...

    http://www.makenmusic.com/fender-cus...510018806.html

  2. #2

    Standaard

    zo! die durven best te vragen voor zo'n (in mijn ogen) redelijk simpel plankje!
    Al ziet hij er wel erg stoer uit!
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2008
    Locatie
    In een ananas diep in de zee
    Berichten
    6.094

    Standaard

    Ach, over twee jaar is er een squier versie voor maximaal 300 euro...

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Wat een gebrek aan inspiratie, zeg. Was de Jaguar het laatste model dat nog geen cabronita-overhaul gekregen had, misschien?
    Volgens mij dateert het laatste "nieuwe" model van Fender al van de jaren 90 toen ze onder Squier de Vista-serie uitbrachten. De Super Sonic was toen - denk ik - het eerste massageproduceerde model met de omgekeerde jazzmaster body en mevrouw Courtney Love had toen ook een signature model - ik dacht de Venus? En er was nog de Jagstang. Sindsdien alleen maar variaties in de configuratie. Nu ja... het hoeft ook niet. Laat de nieuwe modellen maar aan een ander over.
    Er zal wel een marketingbureau achter zitten om de prijs te rechtvaardigen.
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Vinnum leuk.
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Locatie
    stroopwafels, kaas, pottenbakken enz
    Berichten
    1.705

    Standaard

    Er zullen best mensen bestaan die dit mooi vinden, mijn kopje thee is dit niet...
    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2008
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    3.793

    Standaard

    Jammer dat er geen tremolo en Jaguar headstock opzitten. Verder wel een coole bak natuurlijk!

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.354

    Standaard

    Als ik me niet vergis hebben ze ook zoiets met een reversed body, die vind ik wel gaaf.

    http://www.musiciansfriend.com/guita...lectric-guitar

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    De eerste (tele) cabronita blew me away qua concept en kleurstelling. De prijs was toen ook belachelijk en al vlug was het een favoriet zelfbouwmodel onder hobbyisten. en wat later kwamen er de squier versies. Dat ze dat truukje daarna blijkbaar blijven doen met andere fendermodellen komt echt wel amechtig over. Bovendien sloot een eenpupper TV jones nog een beetje aan bij het telecasterconcept/sound maar dat doet het helemaal niet bij een jaguar.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Ik snap ook niet waarom ze bij Fender de normale mensuurlengte van de jaguar niet hebben aangehouden. Wat is van dit model de meerwaarde als je al een tele, strat en jazzbronita hebt?
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top