Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16

Discussie: NAD: Marshall MA50C

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Zijn er geen MA eigenaren op dit forum?
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Welke reverbtank vervanging raden jullie me aan?
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Berichten
    5.056

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muziekschuur Bekijk bericht
    Welke reverbtank vervanging raden jullie me aan?
    Wilde overbodig melden dat het relatief eenvoudig is de reverb-lus in een effect-lus te veranderen en dan een digitaal bakje. Zie dat ie al een effectlus heeft, mooie versterker op papier. Ik hou het op een Zoom 70CDR, gebruik galm eigenlijk alleen maar als 'effect', daarvoor is ie erg geschikt. De Haze was toch ook uit die periode? Schimmige tijd, toen die dingen uitkwamen.Een goede tank is de moeite, maar dat wist je al. Ik bedoel, leuk om 'm goed op te knappen. Vermoed dat bij een reverbtank het redelijk op hardware aankomt, zal de prijs wel maatgevend zijn voor de kwaliteit.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Ja, crisis tering, wat een bedrag voor een 1x12

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Berichten
    5.056

    Standaard

    Even aan het freubelen, uit de manual, effect en reverb loops


  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Ik heb inmiddels een 2x12 van Marshall. Geladen met twee GT75 celestions. Moet ik nog omzetten naar 8 ohm speakers zodat die 16 ohm is. Want de MA50C wil 2x 16 ohm.
    De reverbtank is besteld. Dus binnenkort is het setje af.

    De MA50C was er voordat de Haze uitkwam. De MA50C heeft een voetpedaal wat standaard werd meegeleverd. Het is een kanaal selector en een boost. De boost werkt op beide kanalen dus effectief geeft dat 4 kanalen.... Wowsie.

    Ga er nog een effectenrackje bij maken met phaser, tuner en univibe. En waarschijnlijk een boost. Oh nee wacht ik heb er een Cool Cat fuzz voor.



    Het onderzet cabinet is een Marshall 1966B.

    Via een onderdelen leverancier een nieuwe reverbtank besteld. Hopelijk morgen binnen.

    8DB2C1D Accutronics Reverb Can
    Via www.tonefactory.nl
    Laatst gewijzigd door muziekschuur; 28 juli 2016 om 18:32
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top