Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Voorstelronde

  1. #1

    Standaard Voorstelronde

    Hallo Allemaal!

    Mijn naam is Michael, 26 jaar en speel nu zo'n kleine vier jaar gitaar. Ik ben begonnen met een zeer goedkope Fender replica om alles te proberen. Dit in combinatie met zo'n klein mini versterkertje dat toch wel redelijk hard ging.
    Inmiddels is dat allemaal niet meer in gebruik en heb ik een Marshall JTM 60 met buizen in combinatie met een Gibson Les Paul studio.
    Tussendoor nog enkele andere goedkopere gitaren gehad maar nu heb ik eindelijk de sound gevonden die ik zocht.
    Inmiddels speel ik mee in een bandje en we spelen muziek uit de jaren 60-70 en 80 met soms een modern nummer er bij.

    Naast de gitaren heb ik een oldtimerhobby. Ik sleutel regelmatig aan oude auto's en heb er zelf ook enkele in mijn bezit.
    Laatst gewijzigd door Groove_champion; 22 mei 2015 om 12:39

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Dag en welkom. Ik heet ook Michael.. dat schept een band... ook al sinds de eighties oldtimer gestoord.. dat schept ook een autoband... ik was er na een TR 2 , Giulia Super, Cortina GT MK1, TVR Vixen 2500 en Volvo PV544 (allemaal exit) een beetje klaar mee maar heb onlangs in een vlaag van verstandsverbijstering een classic mini aangeschaft want die paste nog net in de schuur. En de onderdelen waren goedkoop. Helaas blijft arbeid arbeid en vragen oude engelse auto's stelselmatig om te veel arbeid.... Je Les-Paul-met-Marshall-Gear is overigens ook APK goedgekeurd. Grtz MD
    een aap die wel bananen eet speelt vals

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top