Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Eastman is idd een aanrader. Kijk ook eens naar de Sigma DR35, Seagull S6 en de AW300-serie van Ibanez.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    De laatste tijd zit ik een beetje te loeren naar een Epiphone EJ200. Er zijn ook wat varianten op, maar ik laat er maar even.vast eentje zien. €319,- bij Thomann. Voor mij werkelijk onbegrijpelijk dat ze het überhaupt kunnen maken voor dat geld. Check 'm even!
    Linkje: ( http://www.thomann.de/nl/epiphone_ej200ce_nt.htm )
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Ik breek een lans voor Sigma. Heb er zelf een (een oude), en vriendinlief een nieuwe. En het zijn wereldgitaren voor de prijs, met een erg goede klank (massief bovenblad) en bouwkwaliteit:

    http://www.sigma-guitars.com/index.php?id=233

    een DR28 moet sowieso haalbaar zijn.
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  4. #14

    Standaard

    Ik graag deze nog even op in reactie.

    Achteraf in de winkel grappig genoeg ook uitgekomen bij een EJ200 en stiekem een beetje spijt dat ik hem niet genomen heb.

    Ik ben uiteindelijk bij een Hägstrom Dalarna CE Dreadnought op Marktplaats uitgekomen. Nieuw zo'n 550-700 euro, nu voor 275.

    Sparren massief bovenblad, rozenhout, mahonie nek. Ik vind hem vreselijk mooi en hij klinkt lekker rond en vol.

    Plaatje:



    Helaas ging het Bband element na een paar weken al stuk. Ik heb een nieuwe besteld op AliExpress (20 euro... haha) en de lokale gitaarman gaat hem erin zetten voor me.

    Maar ik overweeg eigenlijk meer uit te geven en er een fatsoenlijk Fishman element in te laten zetten... wat denken jullie?

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Da's een lastige, dan krijg je meer de vraag of 't jou of de gitaar het waard is om die te laten plaatsen.. Wil je betere kwaliteit geluid, maar een naar verhouding duur element, of neem je genoegen met minder..

  6. #16

    Standaard

    Het gaat inderdaad wel hard: Fishman element is toch al gauw 100 euro en dan moet-ie er nog in. Ik ga hem er zelf niet inzetten, dus dan zit je alweer gauw op 125/150 euro.

    Ik begin zelf net met podium etc, dus ik kijk het anders eerst wel even aan. Als de profs om me heen zeggen dat het waardeloos klinkt versterkt, kan ik altijd nog upgraden natuurlijk.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top