Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 12 van 12

Discussie: V.l.n.r.

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.023

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    Kende ik niet. Had ook niet misstaan op The Piper at the Gates of Dawn, het album van Pink Floyd dat ik wel ken (ook op aanraden van iemand op GN een keer). Allemaal stem van Roger Waters. Ik blijf het een bijzondere band vinden, dat Pink Floyd. Ik moet er eens vaker naar luisteren. Bedankt ook voor de complimenten!
    Hmmm...niet helemaal: ten tijde van "piper"was het Syd Barret die de meeste nummers schreef. Pas nadat hij wegviel is Waters gaan experimenteren en schrijven met geluiden. Ik wil de overige leden niet tekort doen in deze want zonder hen had het zeker nooit zo geklonken! Maar verdiep je maar eens in Pink Floyd, het zal je verrassen denk ik.
    Probeer deze maar eens: mijn favoriete deel is vanaf 5.15. Maar zonder de chaos dat ervoor komt, is het niet eens half zo mooi!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Hmmm...niet helemaal: ten tijde van "piper"was het Syd Barret die de meeste nummers schreef. Pas nadat hij wegviel is Waters gaan experimenteren en schrijven met geluiden. Ik wil de overige leden niet tekort doen in deze want zonder hen had het zeker nooit zo geklonken! Maar verdiep je maar eens in Pink Floyd, het zal je verrassen denk ik.
    Probeer deze maar eens: mijn favoriete deel is vanaf 5.15. Maar zonder de chaos dat ervoor komt, is het niet eens half zo mooi!
    Ja dat weet ik . Maar ik denk dat RW zeker wel geïnspireerd was door Syd. Pow R. Toc H. moest ik met name aan denken. Ook zo'n vocaal gebeuren. Ik ga het allemaal wel merken. Morgen eindelijk ook die link eens luisteren.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top