Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11

    Standaard

    wow nooit les gehad ????
    een diepe buiging
    dat je nu geen les hebt had ik gehoord na het luisteren naar verschillende nummers van je
    hoe en wat kan ik niet precies uitleggen maar ik ga als nonmuziekale ouwe classic rockert joe satriani even vrij quoten
    ik had het gevoel (quote) untapped reseves (end quote ) wat voor mij betekend " onaangesproken mogelijkheden" ,te horen

    vaag ? ja
    tips ? de door jou genoemde zack myers had het over onze jimmi rosenberg
    maybe kun je eens meerin die richting kijken
    maar eerlijk gezegt weet ik het ook niet
    behalve dat ik mijn waarneming met je wilde delen
    want ik denk dat ,ondanks dat je retegoed bent, er nog veel potientie voor groei inzit
    su6

  2. #12

    Standaard

    Sterk om dit zonder lessen te doen. Met lessen zou je nog gekkere riffs maken. Weten wat je speelt en waar je het nog kan spelen = win - win.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 december 2004
    Locatie
    Heerenveen
    Berichten
    2.701

    Standaard

    Weet ik nog niet zo, hangt van de leraar af denk ik.
    Weten wat ik speel doe ik, uitstappen maken ben ik mee bezig !

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalius Bekijk bericht
    Sterk om dit zonder lessen te doen. Met lessen zou je nog gekkere riffs maken. Weten wat je speelt en waar je het nog kan spelen = win - win.
    Nog gekkere riffs? Dit komt toch eerder vanuit de eigen creativiteit en fantasie en dat kun je niet aanleren. Techniek is wél aan te leren maar niet wat je er allemaal mee doet. Ook iemand die geen noot kan lezen is in staat om te weten wat hij/zij speelt. Het wordt alleen op een andere manier 'opgeslagen'. Maar je hebt gelijk dat als je les hebt, mits een goeie leraar, de technieken wel sneller geleerd kunnen worden. Je hoeft niet steeds zelf het wiel uit te vinden.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2002
    Locatie
    Borne (OV)
    Berichten
    2.569

    Standaard

    w00t, Mendel!
    Ik ben niet zo'n djent fan maar gelukkig hoor ik ook een fikse Jeff Loomis invloed hier.
    En inderdaad goed om te zien dat de solo niet over the top gaat, uitstekende keuze!
    Laatst aangepast door Maiden Michiel : vandaag om 6:66
    Te koop: Kitty Hawk 4x12", Marshall JTM60

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Nog gekkere riffs? Dit komt toch eerder vanuit de eigen creativiteit en fantasie en dat kun je niet aanleren. Techniek is wél aan te leren maar niet wat je er allemaal mee doet. Ook iemand die geen noot kan lezen is in staat om te weten wat hij/zij speelt. Het wordt alleen op een andere manier 'opgeslagen'. Maar je hebt gelijk dat als je les hebt, mits een goeie leraar, de technieken wel sneller geleerd kunnen worden. Je hoeft niet steeds zelf het wiel uit te vinden.
    Klopt wel dat van die creativiteit maar bedoel het meer zoals je hebt een idee in je hoofd. Je speelt het uit maar het mist iets om bepaalde zaken aan elkaar te plaatsen. Durf ik nog al snel in men toonladders gaan zoeken om zoiets te linken. Dat bedoel ik dan vooral.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top