Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Heleboel agressie en smerigheid in B juist. Al eens van Carcass, Entombed, Nile, Abramelin, Exhumed Suffocation, Pungent Stench of Cryptopsy gehoord? En dat zo even uit mijn hoofd. Mortician speelt in G zelfs, ik kan me voorstellen dat veel mensen hun muziek niet begrijpen (deed ik eerst zelf ook niet haha), maar smeriger kan iig niet. Over smaak valt niet te twisten iig. En als je zoiets niet begrijpt denk ik niet dat het veel zin heeft om te proberen het uit te leggen.

    Ikzelf heb juist liever een 6 snaar in B. Met de juiste afstelling en snaren is dat prima te doen. Heb een tijdje een 7 snaar gehad en kon er niet zo goed mee overweg.
    Niet kunnen begrijpen klinkt lichtelijk snobistisch, al zul je het zo niet bedoeld hebben. Laten we het houden op smaak.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    8.240

    Standaard

    Haha, nee. Het ging hier vooral over Mortician. Het heeft bij mij heel lang geduurd voordat ik erover uit was of ik dat nou heel slecht, of heel goed vond. Het ging me er meer om dat je in sommige muziekstijlen misschien wat moet groeien voordat je het waardeert. En dan vind ik het wat flauw om zo af te doen van bijv. Deathcore. Ik vind er zelf niks aan, en heb geen plannen om dat leuk te vinden. Maar er zijn een hele hoop mensen die het wel leuk vinden, en misschien zit er dan wel meer in dan je op het eerste gehoor hoort.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    8.240

    Standaard

    Er zit meer in dat chugga chugga dan je denkt:

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Hahaha, briljant!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top