Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Meissie

  1. #1

    Standaard Meissie

    Voor mn kleine meissie, omdat ze vier werd, beetje sweet, maar dat is ze ... Hier...

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.988

    Standaard

    Mooi hoor! Lekker dromerig. Vind alleen wel dat er zang zou bij moeten. Dit zou echt een perfecte backing track zijn voor een goed pop nummer met vocalen. De Rhodes en fluit en de gitaarsolo zijn heerlijk.

    EDIT: duurt wel ca 3x te lang

  3. #3

    Standaard

    Mooie produktie. Klinkt allemaal erg professioneel.
    (en 'dus' komt nu de maar....)
    Het begin stuk blijft voor mij te lang 'hangen' in het lied. Het wordt een soort jengel, die te hard in de mix blijft.
    Ook zit er - misschien mede daardoor - te weinig variatie in. Aan het eind komt wel de gitaar er doorheen 'scheuren', wat ik dan weer aardig vind. Maar niet bij de sfeer van het geheel horen.
    En ja... het duurt te lang. Misschien eens een nieuwe mix maken en lange stukken die hetzelfde klinken inkorten.

    Klinkt negatief misschien, maar ik bedoel het opbouwend. En heb ook een andere smaak, blijkbaar.
    Maar ja, als iedereen staat te juichen hoor je geen andere meningen meer. En dat is nu ook weer niet jouw bedoeling om het hier te plaatsen.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  4. #4

    Standaard

    Thanx for the comments!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top