Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Een mooi nummertje, mooi gitaar werk. Mooie solo
    Voor mij de drums iets te dynamisch, dat gekraak voegt ook voor mij niets toe, integendeel zelfs .
    De drums wel mooi geprogrammeerd
    Dankjewel Ben! Gekraak voegt wel iets toe maar hoeft niet per direct 'mooi' te zijn :-) Op sommigen punten moet ik ook gewoon mijn artistieke vrijheid pakken. Ik zie muziek dan even als kunst waarbinnen ik mijzelf niet verder ga verdedigen. Maar genoeg over dit bit crusher / detune effect. Like it or hate it, this is it...

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Hij's weer lekker! Jammer dat je huis zo ver weg woont anders zou ik je er graag bij hebben als we weer eens wat opnames maken!
    Wat weet je toch weer een heerlijk open sound te creëren.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Je hebt een plek veroverd in m'n muziekmap. Heb alles gedownload en op m'n mp3 gekwakt. Met deze heb je je ook ontdaan van m'n gebruikelijke name-dropping.

    Gekraak mag harder! . Sommige softies kunnen niet tegen een beetje noise . Hoe kom ik bij het origineel?

    Verder de gebruikelijke complimenten voor mix en master. Alles klinkt echt kraak()helder.

    Loeters,

    Merijn

  4. #14

    Standaard

    Wederom dank heren! Doet me altijd goed te lezen als mijn muziek en uitwerking daarvan wordt gewaardeerd. Als alleenstaande muzikale vandaal is feedback op zijn tijd erg belangrijk :-) Ik vrees dat de vorige versie naar de eeuwige digitale jachtvelden is gestuurd. De laatste versie is 'de versie' ;-)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top