Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13
  1. #1

    Standaard Tremonti (Alter Bridge/Creed) 17 juni Melkweg Amsterdam

    Om langs deze weg mijn favoriete bandje even te promoten.. 17 juni speelt hij weer in Amsterdam en 21 juni op Graspop.

    Een beetje een Alter Bridge on steroids vind ik het zelf wel, vrij melodisch met wat retesnelle gitaarsolo's.
    Dit maal weer op tour om zijn album "Cauterize", dat op 5 juni uitkomt in Europa, te promoten. Cauterize is één van twee albums die hij uit gaat brengen binnen een jaar. Een beetje het House of Gold and Bones pt. 1 & pt. 2 van Stone Sour idee.

    Maar goed. Zeker checken! Is ook uitgebreid op Spotify te vinden overigens.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 juli 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    798

    Standaard

    Ik wil Tremonti heel graag zien op Graspop maar kan niet

    Ben een grote fan van Mark Tremonti trouwens
    Nieuwe single klinkt zeker niet slecht en veelbelovend!

  3. #3

    Standaard

    Cool! Album ga ik zeker kopen! of ik ook naar het concert ga ben ik nog niet helemaal zeker van.
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

  4. #4

    Standaard

    Gisteren geweest! wat een show!
    Ook nog een meet en greet gehad, album laten signeren
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 juli 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    798

    Standaard

    Hoe vinden jullie het nieuwe album?
    Ik ben er erg onder de indruk van!

    Hoop ze eens live te zien!!

  6. #6

    Standaard

    Hij is leuk.
    Ik had de eerste fysieke CD die ze signeerden van het nieuwe album. Ook de allereerste die ze zélf vasthielden.
    Altijd fijn om zoiets speciaals in huis te hebben

    Verder kan ik na 6 concerten dit jaar wel zeggen dat het live ook erg fijn klinkt! Vooral Cauterize doet het live goed.

  7. #7
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Vind het album Cauterize een beetje 'mwah'. Niet echt denderend, klinkt me (zo na een eerste luisterbeurt) een beetje als een haast klus. Het niveau van songwriting van Fortress vind ik stukken hoger/beter.

  8. #8

    Standaard

    Om die reden vraag ik me af of Alter Bridge Fortress nog eens kan evenaren.
    Begin volgend jaar beginnen ze met ideeën samenvoegen, dan zal het er rond oktober wel weer zijn!

  9. #9

    Standaard

    Gisteren bekend gemaakt: 5 december in Keulen (Kantine), 18 december in Antwerpen (Trix) en 19 december in Tilburg (013).

  10. #10

    Standaard

    zag het ja, misschien ook een kaartje voor kopen.
    Tilburg is voor mij wel een stukje weg, dus nog even over nadenken.
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top