Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard telecaster nek heavy relic

    Ik ben sedert enkele maanden de trotse eigenaar van een custom shop telecaster. Uitvoering in heavy relic (63 three tone sunburst). Ik moet hier nog eens een hngd-topic voor aanmaken.

    Ik heb evenwel nog een vraagje : gelet op de heavy relic uitvoering is de nek ook gedeeltelijk kaal geschuurd. Moet deze nu van tijd tot tijd nog behandeld worden ? Tot hiertoe nog geen problemen opgemerkt maar de warmere dagen komen eraan en ik wil vermijden dat de nek beschadigd ( vb "vervormd" geraakt door intrekkend zweet ed. Maak ik me voor niets ongerust ?

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denis.hermans Bekijk bericht
    ...en ik wil vermijden dat de nek beschadigd ( vb "vervormd" geraakt door intrekkend zweet ed. Maak ik me voor niets ongerust ?
    Er zit geen vel meer op en dan ben je bang voor beschadiging?¿?¿?
    Gitaar naar keuze -> 3 meter kabel -> versterker

    Soms op smaak gebracht met één of meerdere effecten naar keuze.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    zolang je niet al wereldreizend constant van het ene seizoen in het andere springt, zal het wel meevallen. die neck is wsch ook niet volledig kaal, zit nog een sealer op of olie. desnoods kan je af en toe een laagje olie derop doen, is min of meer onzichtbaar maar biedt wel enige bescherming

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Wat hierboven staat en voor de rest vooral gefeliciteerd met je CS. Vooral die relics hebben plenty mojo.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.480

    Standaard

    Foto's alstublieft!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    Foto's volgen nog ( zal proberen ze dit weekend te plaatsen)

    Bazzey : het gaat me niet om "cosmetische beschadiging" maar om werkelijke beschadiging van het hout maar ik moet me kennelijk niet te veel zorgen maken.

    Ik was trouwens niet bewust op zoek naar een heavy relic maar naar een telecaster. Ik heb heel wat instrumenten vastgehad en deze sprong er echt uit voor mij qua toon en feel.
    Ik heb dan zelfs nog even getwijfeld omwille van het relic uiterlijk maar ben toch gezwicht. Overigens vind ik de gitaar inmiddels wel zeer mooi !
    Prijs was ook een enorme meevaller. Ik heb de gitaar gekocht bij Milestones te Borgerhout en deze winkel gaf een grote korting (verkoop draaide daar niet erg goed en inmiddels werd de sluiting aangekondigd.)
    Laatst gewijzigd door denis.hermans; 23 april 2015 om 08:35

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top