Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Mendel - Horizon

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 december 2004
    Locatie
    Heerenveen
    Berichten
    2.701

    Standaard Mendel - Horizon

    Heren/dames,

    hierbij de tweede track van mijn opkomende soloplaat "Oblivion" genaamd: Horizon.
    Inclusief sax !

    Link: https://mendelian.bandcamp.com/track/horizon

    Feedback altijd welkom!

    Mendel

  2. #2

    Standaard

    Ik ga het niet hebben over je gitaarspel want dat weten we wel
    Mooi "Mr. Macalpine" hier hou ik van en de sax (toch?) is een leuk tussendoortje! Van je vorige stuk ben ik nog een beetje aan het bijkomen kon het niet volgen, knap !
    Laatst gewijzigd door zoldergitarist; 23 april 2015 om 07:56

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    nou ik moest hier ook even van bijkomen….adembenemend. daar sta ik dan met mijn jaren 70 en 80 rock-riffjes een beetje lullig bij te kijken…. KEIgoed.. ik meen invloeden te bespeuren die variëren van Stuart Hamm en Joe Satriani tot ergens een stukje Steve Howe (Yes)… en dan mis ik er ongetwijfeld nog wel wat. Lekkere drums ook eronder….. ga dit maar eens live neerzetten… saxje erin is een lekkere 'rustpauze'… vroeger noemden we dit 'the musicians musician'….. more please
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeD Bekijk bericht
    nou ik moest hier ook even van bijkomen….adembenemend. daar sta ik dan met mijn jaren 70 en 80 rock-riffjes een beetje lullig bij te kijken…. KEIgoed.. ik meen invloeden te bespeuren die variëren van Stuart Hamm en Joe Satriani tot ergens een stukje Steve Howe (Yes)… en dan mis ik er ongetwijfeld nog wel wat. Lekkere drums ook eronder….. ga dit maar eens live neerzetten… saxje erin is een lekkere 'rustpauze'… vroeger noemden we dit 'the musicians musician'….. more please
    Er is niets fout aan die jaren 70/80 Riffs hoor, ben er gek op !! Ze noemen mij een jaren 70/80 gitarist misschien eens iets samen doen?

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoldergitarist Bekijk bericht
    Er is niets fout aan die jaren 70/80 Riffs hoor, ben er gek op !! Ze noemen mij een jaren 70/80 gitarist misschien eens iets samen doen?
    gehoord jouw metal riff (die dan misschien wel of niet hier of daar een beetje op DP lijkt, hetgeen me ook niet zo boeit onder het motto beter goed geinspireerd dan slecht bedacht) had ik gek genoeg een zelfde gedachte :make-up: maar jouw zolder staat wat ver van mijn studeerkamer…en ik ben niet geverseerd in gecomputeriseerd opnemen ook al zit GarageBand in mijn appel. ik stuur een een PB want dit topic moet niet ontaarden.
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    V. E. T. Mendel!! Echt hele mooie riffs, je bent (voor zover ik je muziek heb gevolgd) gegroeid in riffs (soleren kon je altijd al haha). Heel gaaf. Mooie cleane stukken ook. Misschien alleen nog iets meer 'song gevoel', maar dat is moeilijk bij instrumentale djenty muziek.

    Ik vind deze nog vetter dan de vorige track, erg mooi!

  7. #7

    Standaard

    Notenpoeperij vind ik vaak tenenkrommend, maar dit nummer vind ik helemaal goed! De rustige stukken afgewisseld met hardere stukken klinken te gek. Ik kreeg bij sommige stukken kippenvel en dat is het beste wat je met muziek teweeg kan brengen imo :-) De productie is ook super. Complimenten!

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 december 2004
    Locatie
    Heerenveen
    Berichten
    2.701

    Standaard

    Kippenvel? Goal completed !!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top