Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14

Discussie: Tip:bovenfreesjes

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2005
    Locatie
    Prinsenbeek
    Berichten
    6.966

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Zo'n cotool freesje heeft mijn een week terug mijn body vernaggeld want het schroefje van de lager zat niet vast en die schoof boven mijn sjabloon. Bedankt ecotools. Dag swampash bodyblank van 80 euro...
    Dat kan bij een ander freesje van een andere leverancier net zo goed gebeuren, dus dat kun je ecotools niet aanrekenen. Wat uiteraard niet wil zeggen dat het niet verdomde zonde en vervelend is.
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Nou, ik denk dat de lager van een splinternieuw freesje dus vast hoort te zitten maar ik moet dat ook gaan nakijken in het vervolg. Freesjes zijn niet slecht maar de man die ze in elkaar zet kan ik niet de rekening sturen helaas.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2007
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    2.331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Zo'n cotool freesje heeft mijn een week terug mijn body vernaggeld want het schroefje van de lager zat niet vast en die schoof boven mijn sjabloon. Bedankt ecotools. Dag swampash bodyblank van 80 euro...
    ...Ik heb ook geconstateerd bij zo'n freesje dat de lager helemaal niet aangedraaid was! Dus dit is blijkbaar niet ongebruikelijk bij deze freesjes :-( Ik heb er uberhaupt nog niets mee gefreesd dus kan de kwaliteit nog niet goed beoordelen maar een flinke waarschuwing is dus op z'n plaats m.b.t. het eerst grondig vastdraaien van die dingen.
    - Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]

  4. #14

    Standaard

    Ik heb m'n swamp ash body en esdoorn nek met ecotools uitgefreest. Allemaal goed verlopen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top