Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 22
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.288

    Standaard

    Zonno, vd Haar gitaren zit in IJsselstein, ken je fietse.
    Mwa...

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    hoef je niet te belle ook!

  3. #13

    Standaard

    Voor ik op de fiets stap zal ik wel even bellen,
    maar ik ben bang dat Haar Guitars ook geen goedkope Chinese rommel verkoopt en nog een paar 11,2mm op voorraad heeft van de niet-Chinese partij en dat de 10,8 mm versies op zijn......

    Mufstuff heeft waarschijnlijk geluk gehad.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zonno Bekijk bericht
    Voor ik op de fiets stap zal ik wel even bellen,
    maar ik ben bang dat Haar Guitars ook geen goedkope Chinese rommel verkoopt en nog een paar 11,2mm op voorraad heeft van de niet-Chinese partij en dat de 10,8 mm versies op zijn......

    Mufstuff heeft waarschijnlijk geluk gehad.
    Ik weet niet of Haar wel of niet weet of hij chinese versies heeft hoor?

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muffstuff Bekijk bericht
    Ik weet niet of Haar wel of niet weet of hij chinese versies heeft hoor?
    Hoi. Erik vd Haar heeft de originele zadels gemaakt onder mijn supervisie, dus die kan je met een gerust hart kopen. Ik weet zeer zeker dat de algemeen directeur van Highwood tot nu toe geen Chinese zadeltjes op de markt heeft gebracht. Waarschijnlijk gebeurt dat ook nooit omdat hij (ja, hij die hier al eerder werd genoemd) de stap om een grote serie daar te laten maken niet durft te nemen omdat zijn 6 pogingen aldaar hier meteen de vuilnisbak in konden. Highwood staat sinds vorig jaar mei qua productie volkomen stil. De laatste goede zadeltjes heb ik vorig jaar december aan Steely Dan's tech Mr. Nitebob verkocht. Maar de algemeen directeur wil nu nog steeds niet naar goede raad luisteren. Ik hoop al een tijdje op een eerlijke investeerder die wel kijk op de gitarenmarkt heeft. En die te vinden in Nederland is heel moeilijk, maar niet onmogelijk.

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zonno Bekijk bericht
    Bedankt voor deze tip Muffstuff,

    Geniaal verhaal deze brugzadels én van Nederlandse bodem. Echt een betere oplossing dan het origineel en met €47 is een stuk goedkoper dan bijvoorbeeld die lelijke GraphTech brugzadels.
    Ik wil dit product graag kopen. Helaas ontbreekt de knop "kopen" als je bij Haar Guitars op de website de 10,8mm versie wilt bestellen. Er gaat dus iets mis en zijn er geen andere serieuze dealers te vinden.

    Dat betekent dat ik druk moet gaan mailen en moet gaan uitzoeken hoe ik dit product moet bestellen daar heb ik een hekel aan. Ik ga dat in ieder geval uitstellen tot na mijn vakantie.
    De 10,8 mm zijn uitverkocht bij Haar. Vandaar dat de knop het niet doet. Erik heeft nu alleen nog de oude 11,2 mm breedte te koop.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcel61 Bekijk bericht
    De 10,8 mm zijn uitverkocht bij Haar. Vandaar dat de knop het niet doet. Erik heeft nu alleen nog de oude 11,2 mm breedte te koop.
    Ach, als je ze echt wil hebben en niet vies bent van wat werk zou je de 11,2 versie kunnen kopen en alle kanten even wat bijschuren. We praten hier over 0,2 mm die je er af moet schuren, dat is niet veel.

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcel61 Bekijk bericht
    Hoi. Erik vd Haar heeft de originele zadels gemaakt onder mijn supervisie, dus die kan je met een gerust hart kopen. Ik weet zeer zeker dat de algemeen directeur van Highwood tot nu toe geen Chinese zadeltjes op de markt heeft gebracht. Waarschijnlijk gebeurt dat ook nooit omdat hij (ja, hij die hier al eerder werd genoemd) de stap om een grote serie daar te laten maken niet durft te nemen omdat zijn 6 pogingen aldaar hier meteen de vuilnisbak in konden. Highwood staat sinds vorig jaar mei qua productie volkomen stil. De laatste goede zadeltjes heb ik vorig jaar december aan Steely Dan's tech Mr. Nitebob verkocht. Maar de algemeen directeur wil nu nog steeds niet naar goede raad luisteren. Ik hoop al een tijdje op een eerlijke investeerder die wel kijk op de gitarenmarkt heeft. En die te vinden in Nederland is heel moeilijk, maar niet onmogelijk.
    Beste Marcel,
    bedankt voor je toelichting.
    Ik hoop dat het goed komt met de zadels en als dat gebeurt laat dan graag hier een bericht achter.

  9. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zonno Bekijk bericht
    Beste Marcel,
    bedankt voor je toelichting.
    Ik hoop dat het goed komt met de zadels en als dat gebeurt laat dan graag hier een bericht achter.
    Hi Zonno,

    Ze zijn weer verkrijgbaar via onze website; www.highwood-guitarparts.com, nu ook in Relic.
    Ze worden in de nabije toekomst aangeboden in de winkels van Keymusic, en naar verwachting bij Haar Guitars.

    Hartelijke groet

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2013
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    423

    Standaard

    En zijn die beter van kwaliteit dan de onderstaande Chingchongdingdong uitvoering?
    https://www.aliexpress.com/item/Yibu...5-656372cf9c07

    Ik heb voor de lol een setje besteld net (die uit China uiteraard). Als iemand anders nou die dure besteld dan kunnen we vergelijken

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top