Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: HNGD Martin Dcpa

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2004
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    817

    Standaard HNGD Martin Dcpa

    Vandaag een Martin DCPA4 op de kop kunnen tikken voor 750€ !

    In perfecte nieuwstaat en klinkt super versterkt! Als gewone akoestische vind ik mijn Taylor 110 beter maar ik was aan het twijfelen om daar een Fishman te laten inbouwen tot ik deze zag met case en Fishman in!



    Fender Stratocaster '60 Relic -Fender Telecaster Closet Classic '60- Gibson R8
    Fender Blackface family

  2. #2

    Standaard

    Gefeliciteerd !
    Mooi ding en als het geluid ook goed is, helemaal prima keus.

    Alleen die slagplaat ziet er niet "Martin-achtig" uit. En de dots op de hals zijn ook anders dan die van de Martin DCPA4, lijkt mij. Of is dit een speciale uitvoering ? (of ik heb een andere uitvoering in gedachten.... kan ook )
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  3. #3

    Standaard

    Mooie gitaar, maar is dat een plaatje van de vorige eigenaar? Ik zie precies dezelfde foto hier op http://www.acousticguitarforum.com/f...d.php?t=272347

    In een bericht uit 2012 door iemand in Australië! Dan zou die gitaar een flinke reis gemaakt hebben...
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2004
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    817

    Standaard

    Sorry, was te snel om mijn vreugde te delen! Dit zijn de foto's van mijn Martin








    Fender Stratocaster '60 Relic -Fender Telecaster Closet Classic '60- Gibson R8
    Fender Blackface family

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top