Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 21
  1. #11

    Standaard

    [QUOTE=Plant;3148854]Waar tover je toch al die lappen html tekst vandaan


    Haha , das de copieëercode van Photobucket.com

    Hoi Wietse , op jouw site had ik ook al gekeken na een tip van Dick ( El Mano) van het Bluesforum.
    Je contact knop voor mail werkt alleen niet op je site.
    Ik ga het ook eens op euroguitars proberen, bedankt voor de tip !
    Ik was begonnen met thinner , daarna maar overgestapt op afbijt, er zat serieus meer dan 7 mm dik de verf op en daaroverheen nog kit met glas en spiegelscherven , ik ben laagje voor laagje gaan afbreken maar wat eronder zat was echt niet meer te redden , helaas ...
    De hals is 23 mm dik.


    Als ik er niet achter kom dan komt er geen merk op, ik ben erg benieuwd hoe de gitaar speelt en klinkt, anders is ie altijd nog mooi voor aan de wand , bij de rest hahaha.

  2. #12

    Standaard

    vreemd wat mensen met die contactknop hebben want als ik naar mijn site ga en die aanklik werkt hij gewoon, je kan ook nog eens proberen lordbizarre te bereiken www.lordbizarre.com , die heeft echt een astronomische kennis die geef je bij wijze van spreken een potmeter en hij kan je dan vertellen in wat voor gitaar hij hoort en bouwjaar alles erbij, hij is alleen niet altijd even snel in antwoorden.

  3. #13

    Standaard

    Ga ik doen !!

  4. #14

    Standaard

    We zijn een paar weken verder en ik heb een paar keer contact gehad met Lord Bizarre maar ook hij kon helaas geen match gevonden krijgen.

    Het goede nieuws is wel dat ie klaar is !!


    [IMG][/IMG]

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.484

    Standaard

    Leuk gedaan hoor, beetje Harmony vibe zo. Maar euh, nieuwe toets? Ebben? Of gestript en zwart gemaakt? Die witte vlakjes had ik dan niet gedaan, eerlijk gezegd. Het ziet er wel lekker vintagy uit.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    867

    Standaard

    Mooi resultaat en hoe speelt ie.


    Gr
    Han

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    Ziet er 'candy' uit, mooi gedaan en een stuk beter dan het 'kunstwerk' dat het was.

    Die inlays zijn volgens mij niet echt wit, ik meen toch iets van een motiefje te zien.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  8. #18

    Standaard

    Goed gezien Plant ,
    de kleur is Candy Apple Red met een sunburst en de inlays zijn idd niet wit maar een soort matte hologram zilver.
    Hij speelt heerlijk Han !!
    Ik ben 'the sweetspot" nog aan het zoeken voor de kam , tikje omhoog , tikje omlaag , beetje naar voor , beetje naar achter ...

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Hahaha.., verbazing alom hier in huize Vulva. Toen ik las dat je 'm rood ging spuiten kon ik je wel iets aandoen. De laatste tijd ben ik erg te porren voor dit soort jazz bakkies. Halselementje d'r op, tone- en volumeknoppies erbij, bottleneckje om je linker klauw en play the hell out of it!!!! Heerlijk! Maar dan verft die droplul 'm rood...., auw!

    Wel, dat 'droplul' neem ik bij dezen meteen terug, want ik vind dat je er een geweldig mooie paint job van gemaakt hebt. Echt, die burst is precies goed. Topwerk, grote klasse!!!
    De bindings zijn daarentegen voor mijn gevoel (of liever 'smaak') wat te wit. Mocht je een verwoed roker zijn heb ik daar geen enkel probleem mee, want dan vergeelt, of verbruint het in no-time. En anders moet je 'm af en toe eens meenemen naar een sigaren rokende vriend.

    nee man, wat kan jou het rotten wat ik ervan vind?!?! Ik had serieus niet verwacht dat je van die verkaaide bak überhaupt iets moois zou kunnen maken, maar je hebt me helemaal om. En die burst, die is waanzinnig!!! Gefeliciteerd man.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  10. #20

    Standaard

    mooi gedaan al was ik zelf voor de meer traditionele redburst gegaan, zoals je vroeger geregeld zag op zulke gitaren
    en de F gaten had ik ook niet of in ieder geval veel dunner omlijnd.
    dat is me nu wat te opvallend,maar goed smaken verschillen,je prachtig werk afgeleverd een hele verbetering in ieder geval.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top