Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 37
  1. #1

    Standaard Masave Fijnhouthandel : Open Dag 2015

    Hallo mede houtliefhebbers,


    Het is weer tijd voor een Open Dag van onze fijnhouthandel. Ik wist niet goed waar dit te posten dus ik heb het hier maar gewoon neergezet. Hopelijk is dat goed.


    Wanneer : Zondag 31 mei 2015 12.00-17.00uur

    Waar : Creatieve Coorperatie
    Esdoornstraat 3
    Zwolle

    De volgende mensen komen allemaal een demo geven :

    SirJacobs Didier -> houtdraaiwerk oa pennen en sleutelhangers. Verder zal hij enkele werkstukken meenemen van de belgische vereniging voor houtdraaiers.

    Bosquet (ekko)-> komt met zijn eigengebouwde versie van de mftc-xl tafel. Altijd al eens "live" willen zien ? Dit is dan je kans.

    Roeland Brekelmans -> komt dit jaar weer diverse zaken laten zien op het gebied van handmatig houtbewerken. Slijpen/schaven enz enz

    Jan Pranger -> Naast een demo van de basisvaardigheden van het houtdraaien laat Jan zien hoe je uit een vierkant blok een doosje/schaaltje kan maken met 3 pootjes!!

    Kies voor Hout (Kor) -> komt met zijn eigenbouw fijnstoffilters. Een echte "must"voor iedere werkplaats. Kor weet erg veel over ventilatie en afzuiging, hij kan je vast helpen met je vragen.

    Menno Stuurman -> komt met zijn "interlocking puzzles". Hij heeft diverse puzzels mee en laat ook zien hoe hij deze maakt

    Houtactief(jorick) -> mijn werkplaatskameraad is er natuurlijk ook, hij zal als een soort allround vraagbaak dienst doen op het gebied van houtbewerking

    Sergon Sikking -> komt met enkele gitaren en laat op deze dag ook zien hoe hij deze bouwt.

    Marco Krijger -> komt met zijn "templates&jigs" . Hij maakt vele handige hulpmiddelen voor de instrumentenbouwer.

    Rikkers (ferdinand)-> komt met zijn basgitaren en legt uit hoe hij deze maakt.

    Uiteraard ligt er ook veel hout om te bekijken en eventueel aan te schaffen.

    Het gaat weer een leuke middag worden !!

    Hopelijk tot dan

    Gr

    Rick
    Laatst gewijzigd door rickkoorman; 10 april 2015 om 07:42 Reden: vergeten
    Op zoek naar hout ? Stuur een berichtje naar hout@masave.nl

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2007
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    2.331

    Standaard

    Leuk, gezellig, ik denk dat ik ook even langs kom

    (zal vast gaan nadenken wat ik mee ga slepen Rick!)
    - Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Mooi, Marco en Rick op 1 plek. Probeer te komen en geef van te voren wel ff een bestelling door aan jullie.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 februari 2004
    Locatie
    Braboland
    Berichten
    4.011

    Standaard

    Leuk, ik kom waarschijnlijk wel!
    Gezocht: SD '59 Brug, SD Pearly Gates Brug, Tele Neck- Element
    Aangeboden: Sperzel Tuners 6 x 1 Chrome

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 september 2004
    Locatie
    Uithoorn
    Berichten
    774

    Standaard

    Lijkt me leuk, hopelijk lukt het me deze keer wel om er bij te zijn.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Ik weet niet of het al vaker gezegd is (zal wel) maar een houthandel die in de esdoornstraat zit is cool.

  7. #7

    Standaard

    @d3nnis : Hahaha....dat klopt maar we hebben twee adressen. Dit is de locatie van de grote werkplaats en opslag van de grotere stukken hout. Alle kleinere delen en halffabrikaten liggen bij ons thuis in de houtwinkel. Ik neem er een heleboel mee naar de open dag.

    Wat @tabula rasa al schreef...mocht je eaa nodig zijn aan hout of templates dat is het aan te raden om dit ruim voor de tijd al aan te geven.

    @cocobolo : Ik heb al een enorm mooie plek in gedachten voor je !!
    Op zoek naar hout ? Stuur een berichtje naar hout@masave.nl

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Jaja, ik ben ook van de partij.. Alsnhet een beetje meezit mèt afgebouwde gitaar..

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Cool Rizz. Rick, bedankt voor een goeie smoes om eens een zondag op pad te gaan en wat bekenden te zien.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Misschien wel even leuk om eens te kijken....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top