Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Youngstown solo

  1. #1

    Standaard Youngstown solo

    'k Hoop dat je in dit forum ook Youtube-linkjes mag plaatsen

    Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden, tis een cover van de solo van Nils Lofgren, gespeeld in Hyde Park Londen in 2009. Nummer is van Bruce Springsteen, Youngstown.

    Tips zijn welkom.

    https://www.youtube.com/watch?v=pUvbpVfqYew

  2. #2

    Standaard

    Knap gedaan! Geen tips, ik weet niet zoveel over gitaarspelen. Maar ik vind 't een puik stukje werk. Meer!

  3. #3

    Standaard

    Thnx!

    Als er weer een interessant solootje voorbijkomt waag ik me weer aan een Youtube-avontuurtje.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    Ik kan zien dat je zeer aardig gitaar kan spelen.
    Maar die sound man, het is 1 brei van (schel) geluid, ik denk dat je musicman in het echt wel wat beter klinkt :P. Ik zou als ik jou was investeren in een line 6 pod of zoiets om fatsoenlijk te kunnen opnemen. Die pod studio's bijvoorbeeld, kosten geen zak en je hebt gewoon acceptabel geluid voor recording.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaarmike Bekijk bericht
    Ik kan zien dat je zeer aardig gitaar kan spelen.
    Maar die sound man, het is 1 brei van (schel) geluid, ik denk dat je musicman in het echt wel wat beter klinkt :P. Ik zou als ik jou was investeren in een line 6 pod of zoiets om fatsoenlijk te kunnen opnemen. Die pod studio's bijvoorbeeld, kosten geen zak en je hebt gewoon acceptabel geluid voor recording.
    Het is inderdaad een snelle opname geweest met m'n telefoon. Komt de algehele kwaliteit niet te goede.
    Heb nog niet de beschikking over goede opname apparatuur. Sound in het echt is inderdaad beter.
    Met oordopjes is het geluid beter, maar enkel door een telefoon of iPad erg schel...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top