Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Verkooptopics

  1. #1
    Member
    Geregistreerd
    26 augustus 2009
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    55

    Standaard Verkooptopics

    Na het ( met plezier) doorlezen van de diverse verkooptopics hier op het forum gemerkt dat het door best wat leden een welkome aanvulling is binnen dit gezellige forum.
    Is Het bespreekbaar om in de afdeling "Cafe" een verkooptopic aan te houden zodat geregistreerde leden hun instrumenten en toebehoren aan kunnen bieden?
    Wel is de doelgroep dan kleiner, maar je kan gelijkertijd ook op MP oid adverteren, Het zal op het forum voor veel kopers en verkopers een meer vertrouwde omgeving zijn.
    Ook zullen forumleden elkaar wat sneller "live" ontmoeten.
    Als dit idee tegen reeds gestelde regels is dan heb ik niks geroepen, anders kunnen we allemaal een leuke sig nemen ipv een (toegestane) verkapte aanbieding.
    Wellicht is deze vraag al eens eerder gesteld, maar nu we door de omstandigheden van gitaarmarkt hebben mogen proeven van dit fenomeen op het forum zou het wel eens naar "meer"
    kunnen smaken...

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.416

    Standaard

    Ik vind het een goed idee. Ik heb net een versterker in de gitaarmarkt gezet, en met de limieten van 400 tekens in het omschrijvings veld, en de max 160 kb foto's etc.. was het nog een heel gedoe. Een topic gaat sneller! :-)

  3. #3
    Moderator
    Geregistreerd
    30 juli 2010
    Locatie
    Rotterdam-Zuid
    Berichten
    10.444

    Standaard

    Maar die zijn er toch? Vrijwel ieder subforum heeft nu een verkooptopic. Off Topic niet, maar dat is meer een kletsplek, daar zie ik het nut niet zo van,
    Ik buig voor niemand. Ik heb een slechte rug.


    Te koop: Cort Actionbass , zie advertentie!

  4. #4
    Member
    Geregistreerd
    26 augustus 2009
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    55

    Standaard

    Enigste reden om off-topic aan te duiden is dat daar enkel geregistreerde leden kunnen kijken/posten, alleen dan heb je een platform voor leden exclusief. Heb gemerkt dat veel leden op het forum net als ikzelf de handel en wandel op bijv marktplaats steeds meer ervaren als een soort "russisch roulette", de hoop is dan ook dat een aanbod in zo'n private omgeving een vertrouwde plek oplevert waar men elkaar een beetje meer kent en respecteert.
    Anyway, de huidige verkooptopics vindt ik persoonlijk een erg leuke toevoeging aan het forum. Zelf heb ik effe niets nodig, maar ben sneller geneigd om via dit forum iets aan te schaffen dan via MP, gewoon een beter gevoel bij. hoewel ik vrijwel niemand hier persoonlijk ken, is er toch een prettig club-gevoel. Beetje als kopen in je favo muziekwinkel waar je al lang komt en waar vriendelijkheid, kennis en passie voor muziek net zo belangrijk zijn als de eigenlijke deal.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Bertman Bekijk bericht
    Maar die zijn er toch? Vrijwel ieder subforum heeft nu een verkooptopic. Off Topic niet, maar dat is meer een kletsplek, daar zie ik het nut niet zo van,
    Excuus.. Ik was er vanuit gegaan dat omdat de gitaarmarkt het weer doet dat de verkoop topics een slotje hadden gekregen..

  6. #6

    Standaard

    Rare vraag maar als ik iets in de verkoop doe, waar doe ik dat. In topic verkoop zie ik niet waar ik het kan aanbieden...

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.537

    Standaard

    In (bijna?) elk subforum staat een verkooptopic, zoals deze in elektrische gitaren: http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...9-Verkooptopic!!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Een verkooptopic anders dan GitaarMarkt vind ik een goed plan.. mede gezien de moeite die men regelmatig heeft met het uploaden van grote fotobestanden op GitaarMarkt. Alleen: waneer er in iedere categorie een verkooptopic is, staat het weer zo versnipperd. En zo is er altijd wel iets te mekkeren. Mij is bovenin wel eens opgevallen dat verkopers op GitaarMakrt andere namen zijn dan van wie ik de namen op het Forum lees.... Dus hou het inderdaad maar lekker entre nous.. op het Forum.
    een aap die wel bananen eet speelt vals

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top