Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NLF Bekijk bericht
    TC Electronic Nova System is volgens mij de beste optie (maar zelf geen ervaring mee). Kost wel wat meer, maar als je een paar losse pedalen koopt ben je dat geld ook kwijt. Goedkoper zou ik niet gaan (maar misschien weten andere mensen goede alternatieven?), dan kun je beter van dat geld 1 goed pedaal kopen (bijvoorbeeld een delay ofzo) waar je echt plezier aan hebt. De meeste multi-effect units zijn toch gebouwd om alles een beetje te kunnen, en niet om alles heel goed te kunnen, en zijn meestal bestemd voor de onderkant van de markt. Weet je trouwens zeker dat je een multi effect wilt? Waarom niet gewoon een paar losse pedaaltjes?

    Ja, daar dacht ik ook aan.
    Hij staat tweedehands op marktplaat in Den Haag voor 225,-

  2. #12

    Standaard

    Digitech RP360 is ook een goeie optie. Zeker als t nog wat goedkoper moet dan de nova. Zit wel amp modeling op maar die kan je ook gewoon niet genruiken. Goeie drives vooral voor een digi-unit.

    Of gewoon een zoom G3 inderdaad.

  3. #13

    Standaard

    Ik gebruik zelf een ZOOM G3X naast losse drivepedalen. Handige aan dat ding is dat je 'm als een set losse pedalen kan gebruiken. Staan die niet aan dan bypassed 'ie 'm in principe gewoon. Ik gebruik 'm voor delay en reverb voornamelijk. De drive haal ik dan gewoon uit pedalen. Je zal 'm wel in de FX-loop moeten zetten natuurlijk als je je drive van je amp wil gebruiken. De mogelijkheid van modeling heeft me wel een keer gered bij een kleine gig waar ineens geen backline klaarstond door de gebalanceerde XLR-out. Maar voor losse effecten is 'ie gewoon prima, hoewel ik 'm nog m moet vergelijken met een echte delay/chorus etc. Een digitale processor kan volgens mij ook vrij weinig fout doen bij bv. een digitale delay.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top