Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: FF voorstellen

  1. #1

    Standaard FF voorstellen

    Als 40+ al vele Jaren lang gitaren beschikbaar gehad. Van Broer en pa, die wel wat actiever zijn of waren. Maar zelf niet serieus mee bezig. Dus nog steed een low level beginner. En zeker geen talent.
    Tja aangezien bij ons iedereen met gitaren bezig was. Ben ik voor Bas gitaar gegaan een Fender Jazz bass gekocht ooit. Was beetje stoffig geworden.

    Ook een gewoon gitaar erbij statocaster.

    En dan Rocksmith 2014 en ben nu heel wat regelmatiger aan het spelen. vooral met rocksmith.
    Zonder is nog steeds zeer moeizaam ik ken maar een liedje van beetje meespelen van CCR

    Nadeel van rocksmith is dat je als noob al overdonderd wordt door andere tunings en Capo gedoe.

    Tja met regelmatig spelen gaat het iig wel vooruit.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    ja Goof.. Rocksmith is voor de huidige generatie gitaristen die zijn opgegroeid als gamers en met muziek waar veel gedropte stemmingen gebruikt worden...... de ouderen (idem hier) leerden door met kameraden mee te spelen.. iets wat hier op GN forum regelmatig over de bühne gaat.....edoch gewoon stug doorgaan met oefenen en spelen.
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  3. #3

    Standaard

    Ja gewoon doorgaan. Alleen mis ik wat iconische nummers in Rocksmith. Al komen er wel met de tijd wat bij. Alleen net niet mijn favorieten.
    Ik probeer ook wat mee te spelen met Rocksmith 2014 custom youtube video clipjes.
    Ik vind die weergave van Rocksmith wel zo handig.

    En daar is wel wat van gun n roses te vinden en meer.

    Heb ook Gibson LP Studio 2015 met Gforce tuner.
    En dan Sweet child O mine Lead & Bass oefenen op youtube.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top