Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 april 2013
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    210

    Standaard Vraag over Lexicon MX200

    Afgelopen week heb ik een postje geplaatst bij effecten (maar misschien is de post hier beter thuis) over een lexicon MX200. Post was als volgt:

    Sinds afgelopen zomer ben ik trotse eigenaar van een Lexicon MX200. De rede dat ik het apparaat gekocht heb is omdat ik eenvoudig een goede effectprocessor wou hebben, mede geïnspireerd door Adrian Smith van Iron Maiden, hij heeft er namelijk ook zo een. Nou weet ik niet of ik hier helemaal goed af ben, maar weet er iemand of het mogelijk is om meerdere programma's op hetzelfde moment te runnen? In principe kies je nu twee verschillende effecten en daarmee moet je het doen. Mij lijkt het wel gaaf om meerdere effecten te gebruiken door bijvoorbeeld een chorus en delay in het ene programma te zetten en dan een reverb en flanger in het andere programma te runnen op hetzelfde moment.

    Weet er iemand hier iets meer over?

    Kleine aanvulling hier nog op, ik weet dat Adrian zelf ook nog een Yamaha footswitch gebruikt die hij via MIDI schakelt. Zou het misschien mogelijk zijn om via zo'n systeem meerdere programma's te runnen?
    Yes, but you're aware that there's an invention called television, and on that invention they show shows?

  2. #2

    Standaard

    Je kunt twee effecten tegelijkertijd gebruiken. Per programma kun je twee effecten programmeren.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top