Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 23
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JimiDylan Bekijk bericht
    Nog geen reacties :-O zelfs Gus is nog niet langs geweest :-O Is het einde van gitaarnet dan toch nabij? :-p
    Of ik wel of niet mijn geluid laat horen staat los van het voortbestaan van dit forum.
    Gelukkig maar.
    Zo belangrijk ben ik niet.

    Het aantal nummers op 'Sounds' neemt strak af. Het aantal mensen dat de moeite neemt om even de tijd er voor te nemen, neemt nog harder af.

    Zie je ook bij de verkiezing 'Mooiste gitaar van 2014', waar 75 mensen een foto hebben ingezonden. En maar iets als 45 hebben er gestemd. Of dat een aantal gasten elkaar voor rotte vis staan uit te maken over zoiets onbenulligs als toonhout.

    Op Sounds zijn een aantal mensen die harder bezig zijn met hun zakelijke banden met gitaarbouwers (die peperdure gitaren in Polen laten bouwen) en leveranciers van snaren. Ze spelen daar exclusief op, zijn daar zelf nogal van onder de indruk. Als je dan laat blijken dat je dat er dan niet helemaal van af hoort, of dat ze in Japan echt niet gaan zitten kijken naar een clip speciaal voor geel Azië met iemand die net uit bed komt, wordt je als sukkeltje weg gezet. 'Ja, jouw stijl van schrijven kennen we'. De intelligente reactie zou zijn om eens te informeren wat ik weet van Japan. Die reactie komt er niet. Dus wie het sukkeltje is, is dan voor mij in een klap duidelijk.

    Als ik 9 volwassen keyboards weg te geven heb wordt mijn cross post genadeloos op slot gezet. Gebruik je GN als reclame bord voor een versterker fabrikant, en je dus duidelijk te winnen hebt bij zo'n uithangbord, dan zijn cross posts kennelijk geen enkel probleem.

    Kortom, om te zorgen dat het leuk blijft heb ik een stapje terug gedaan. Ik keer GN zeker niet de rug toe. Voor mijn humeur is een kleine pauze veel beter. Het leven is veel te mooi je aan dit soort dingen te ergeren.

    Ga lekker door. Wij komen elkaar vast wel weer tegen. En misschien denk ik er over een half jaar wel weer anders over. Het zijn niet alleen vrouwen die wispelturig zijn.

    En, gelukkig maar, GN is niet van mij afhankelijk. En jij al helemaal niet.
    Vriendelijke groet, Gus

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Gus ik snap meer dan de helft nuet van wat je schrijft? Polen? Japan? Keyboards? Cross-posts? Ik kan alleen maar de hoop uitspreken dat whatever er gaande is, dat t allemaal gied komt. Want 'dat andere gitaar forum' is dood, en op dit forum zitten n paar fantastische mensen die fantastische liedjes maken enfantastische recensies schrijven. En jij hoort daar zeker toe!

  3. #13

    Standaard

    En zo is dat! Wij willen Gus!!

    Kop op. Je bent een slimme vast, toch niet beïnvloedbaar voor een paar voorvalletjes? Op dit gedeelte van het forum heb je in korte termijn in ieder geval mijn respect gekregen, en ook die van vele anderen volgens mij.

    Ik heb in de afgelopen tien jaar ook al een boel *shit* over mij heen gehad of dingen meegemaakt waar ik het niet mee eens ben. Maar zolang ik hier nog wat leer en ik het leuk vindt boeit mij dat andere heel weinig.

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichaelSS Bekijk bericht
    En zo is dat! Wij willen Gus!!
    +1

    Don't Go Go Go Gus!!

    On topic: mooie productie en dito nummer. Gewoon goed!

  5. #15

    Standaard

    Met excuus aan Jimi.
    Post nummer 11, was in feite een reactie op wat berichten die buiten GN om hebben gelopen maar daar ondubbelzinnig betrekking op hadden.
    Geef je geen voorbeelden, dan is compleet onduidelijk wat je bedoeld. Dus daartoe heb ik mij (achteraf stom) toch toe laten verleiden.

    Dubbel stom, want met voorbeelden blijkt het ook niet te doen.

    Het zijn dus allemaal geen wereldschokkende dingen, maar ik bemerkte een opbouwende ergernis.
    Het is dus zeker niet mijn bedoeling om GN helemaal de rug toe te keren.
    Iets minder exposure is waarschijnlijk ook iets minder ergernis. Is tenminste de achterliggende gedachte.
    Misschien dat de extra lol dan ook weer terug keert.

    Maar als puntje bij paaltje komt, GN gaat gewoon door. Zo belangrijk ben ik helemaal niet. Echt niet.
    Don't worry baby! Geen idee meer wie dat zong....
    Maar mooi was het wel.
    Vriendelijke groet, Gus

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 maart 2014
    Locatie
    Ter Apel
    Berichten
    537

    Standaard

    Gus, ik heb 1 vriend hier op GN en dat ben jij.
    Wat er ook aan de hand is, het ligt niet aan jou.
    Jij reageert altijd op je eigen manier, maar wel altijd met respect.
    Vriend!

    Vriendelijke groet, Erik

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Ik vind het weer een mooi liedje.
    Compositie, zang, productie allemaal weer dik voor elkaar natuurlijk.
    Keep on keeping on...

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 september 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    1.296

    Standaard

    Thanks Grayfink

    Hey Gus ik wist helemaal niet eens dat er dit soort dingen spelen. Maar 'Gus' is voor mij een begrip op GN! Overigens was mijn opmerking over dat je nog niet langs was geweest geen verwijt dat snap je wel he? ;-) Ik blijf in ieder geval lekker mijn liedjes hier postten want ik vind dat iedereen altijd als helden reageren (in tegenstelling tot dat andere gitaar forum :P )

  9. #19

    Standaard

    Je zou ook makkelijk kunnen denken dat er iets speelt tussen ons.
    Ergernis heb ik het dan ook over.
    Daarom staat er een excuus boven post nummer 15.

    Je trof het net effe verkeerd. Dat is wel een beetje lullig.
    Ik doe iemand de complete gear cadeau voor het maken van tape loops voor een tape echo.
    Die spullen zijn niet opgehaald. Afstand? 12 km? Meer is het niet. Ook geen af-bericht. Kost niks.

    Twee keer in anderhalf jaar tijd vraagt iemand zich af of gaten boren in zijn LP wel een goed idee is, als hij twijfelt over de aanschaf van een Bigsby. Ik heb zo'n ding liggen en doe tot twee keer toe het aanbod dat ie dat ding mag lenen voor een jaar. Als hij maar even zorgt voor zo'n weet ik veel mate. Kosten tweede hands €30 of zo.
    Niet eens de moeite nemen om even een PM te zenden dat het niet doorgaat.

    Badman is net papa geworden, werkt zich de pleuris aan de mooiste gitaar van 2014, en als dank voor zijn inspanningen wordt maar door de helft van het aantal inzenders ook een top 10 ingestuurd. Ik vind dat behoorlijk laf.

    Op dat moment dat jij je afvraagt waarom ik niet heb gereageerd, voel ik mij waarschijnlijk ten onrechte net klapvee, en krijg jij de ergernis voluit op je bord.
    Unfair? Zeker. Van alle recht op en neer, kop en staart liedjes makers op Sounds ,heb ik jou altijd als uniek talent beschouwd. Dus unfair? Zeker, But life's like that isn't it?
    Wel weer een lekker moppie muziek dat je hebt gepost.

    Kortom, ik wil duidelijk maken dat jij ten onrechte de shit over je heen kreeg, maar dat een iets calorie armer dieet voor mij even beter is.
    Misschien is de lucht met een maand of 3, 4 weer geklaard moet je maar denken.
    Wheel see, zoals ik in mijn meest recente lied ook schreef.
    Vriendelijke groet, Gus
    Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 7 april 2015 om 21:28

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 september 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    1.296

    Standaard

    Snap ik Gus! Altijd doen wat goed voelt Overigens heb ik het niet lullig opgevat dus dat is ook helemaal prima Ik zie je wel weer verschijnen ;-)

    Groeten!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top