Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 23 van 23
  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JimiDylan Bekijk bericht
    Ik blijf in ieder geval lekker mijn liedjes hier postten want ik vind dat iedereen altijd als helden reageren (in tegenstelling tot dat andere gitaar forum :P )
    Hihihi... men is hier een stuk positiever in general ja

  2. #22

    Standaard

    Met jouw liedjes is altijd wel wat raars aan de gang, merk ik. Ik herken ook een patroon bij mezelf. Eerst moet ik even wennen aan het Nederlands, dan moet ik wennen aan het accent. Tegen die tijd is het nummer afgelopen en moet ik 'm opnieuw starten. Dan pas kan ik gaan letten op de mix, het lied zelf en de boodschap. En elke keer weer heb ik die 'pop-oogkleppen' op, dat wil zeggen, ik beoordeel het lied als een stuk popmuziek, maar ook hier zoek je weer het randje op. Het is een raar lied, vermomd als een normaal lied, en dat ik wat ik aan deze creatie bewonder. Ik heb het zo vaak gezegd, dit is niet mijn ding, maar als ik er even doorheen luister lijkt het me duidelijk dat het een kloek stukje muziek is. Goede mix, catchy, poppy, maar onder de oppervlakte heel erg goed geregisseerd.

    Als ik dit lied moest vergelijken met fruit, dan zou het een kiwi zijn, dan weet je dat.


  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 september 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    1.296

    Standaard

    Kiwi is mijn favoriete fruit! Thanks kefding ;-) Wat je beschrijft is ook exact mijn bedoeling eigenlijk dus ik ben heel blij dat dat matched

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top