Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 17
  1. #1
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Music Leukste pedaaldemo in tijden

    Geen geouwehoer er overheen en een dikke knipoog ipv alleen flauwe marketing bullcrap.
    Enjoy.

    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    3.535

    Standaard

    Deze = Leuker

    Te Koop:
    Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.
    Gevraagd: Delay, Chorus

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.921

    Standaard

    Idd veel geouwehoer. Deze hippie gaat nog een stap verder en neemt het op voor Behringer



    en dan nog een deel 2



    Sjeesus
    "Meten is weten, gissen is missen"

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Bedankt! echt een vet pedaal wat ik zou kunnen gebruiken. Doet me wel erg denken aan de revolver II die ik al heb. Inderdaad een hele mooie demo, maar dat ik hem na het zien van het filmpje helemaal door heb kan ik niet zeggen. Daar is het pedaal te ingewikkeld en random voor denk ik.

    Die gasten van Anderton Music in het tweede filmpje vind ik irritant en puberaal en niet grappig. Bovendien spelen ze geen goede voorbeelden. Het blijft toch moeilijk te zijn om goede pedaal filmpjes te maken. Met niet veel geouwehoer en goede info en goede voorbeelden/goed spel. Andy van proguitarshop doet dat altijd goed.
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.290

    Standaard

    Persoonlijk vind ik gearmandude en justnick het aardigst. Heeft ook geen winkel achter zich zoals bovenstaande heren wel hebben.





    Maar die van Montreal is ok erg leuk
    Laatst gewijzigd door beruk; 29 maart 2015 om 12:21
    Mwa...

  6. #6

    Standaard

    Geen winkel achter zich? Maakt dat wat uit dan?

    Gearmandude werkt zelf wel in een muziekwinkel en krijgt zeer waarschijnlijk heel goede deals en gratis pedalen van manufacturers. Waarschijnlijk verdient hij er ook nog wat aan door referrals.

    op 3:10 zie je hem trouwens

    it's better to burn out than to fade away

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2007
    Locatie
    hengelo
    Berichten
    238

    Standaard

    Ik wist niet dat Knobs een winkel achter zich heeft? Niet dat dat me wat uit zou maken verder. Zijn demo's zijn een verademing.

    Die Count to five heb ik een tijdje terug besteld (idd nadat ik m via de Knobs demo had leren kennen). Kreeg deze week bericht dat hij klaar is om verstuurd te gaan worden en ik kan echt niet wachten tot ie er is. Dat wordt totale gekte.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kassie Bekijk bericht
    Deze = Leuker

    En da's dus juist het type reviews waar ik helemaal op afknap. Eindeloos geouwehoer van gasten die proberen leuk te zijn maar intussen bezig zijn m'n tijd te verneuken. Als ik cabaret wil zien ga ik cabaret kijken.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Geen geouwehoer er overheen en een dikke knipoog ipv alleen flauwe marketing bullcrap.
    Enjoy.

    Ja zeker leuk gedaan. Ik zag er laatst eentje van de DBA Reverberation Machine. Die heb ik zojuist gekocht. Dat filmpje was een goede voorspeller van wat hij kan.


  10. #10
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Standaard

    Ook een cool ding!

    Ja zeg, als ik had geweten dat dit topic ontsierd zou worden door Chappers en zijn sidekick, die het gemiddelde radio-duo doet verbleken qua meligheid en incrowd gehalte, dan had ik het topic in het geheel niet geopend
    Het pedaal vond ik cool, de video ook. Eindelijk eens GEEN geouwehoer. Simpele humor met een knipoog naar marketingpraatjes. De video is overigens al een tijdje uit, maar ik zag 'm gisteren voor 't eerst.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top