Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    ik vind die eerste video ook behoorlijk incrowdy hoor. En ik hoor geen enkele praktische toepassing in een bandcontext. zegt me dus niks. ach ja, tis grappig voor de pedalenfreaks. dan ist goed.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    ik vind die eerste video ook behoorlijk incrowdy hoor. En ik hoor geen enkele praktische toepassing in een bandcontext. zegt me dus niks. ach ja, tis grappig voor de pedalenfreaks. dan ist goed.
    Ik moest dat woord even opzoeken...
    Het is maar net wat je er zelf mee doet natuurlijk. Ik zie wel meteen creatieve toepassingen voor dat pedaal en zou er graag eentje hebben. Maar ik hou dan ook van dit soort freak pedalen. Ik kan het alleen maar waarderen dat er tegenwoordig steeds meer pedalenbouwers zijn die dit soort experimentele pedalen maken. Weer eens wat anders dan de zoveelste overdrive, chorus of looper met steeds dezelfde functies, daar zijn er al genoeg van.
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

  3. #13
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    ik vind die eerste video ook behoorlijk incrowdy hoor. En ik hoor geen enkele praktische toepassing in een bandcontext. zegt me dus niks. ach ja, tis grappig voor de pedalenfreaks. dan ist goed.
    Nou nou, moeten we nou een pragmatische zelfbouwer/player vs zweverige pedalennerd/bedroomwarrior bitchfight gaan houden?
    Ik voel weinig behoefte me ook maar engiszins te verdedigen want volgens mij heb ik, behalve de filmpjes van Chappers/Captain, niemand aangevallen en jou al helemaal niet.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Nou nou, moeten we nou een pragmatische zelfbouwer/player vs zweverige pedalennerd/bedroomwarrior bitchfight gaan houden?
    Ik voel weinig behoefte me ook maar engiszins te verdedigen want volgens mij heb ik, behalve de filmpjes van Chappers/Captain, niemand aangevallen en jou al helemaal niet.

    Oei en dat voor iemand die ooit vond dat ik vlug op mijn tenen getrapt was. Rustig jongen, ik gaf gewoon mijn mening. Ik had waarschijnlijk eerst moeten kijken wie het gepost had, I presume

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6.996

    Standaard

    Tja, veel is voor een bepaald publiek gemaakt, het verschil naar mijn mening is dat de Knobs video zinvol is en de Andertons video zinloos, maar goed, dat is dan weer mijn mening.

    Ik heb overigens allebei de pedalen (Count To Five en Miku) en ze werken erg goed samen, de Count To Five is voor mij met afstand het tofste pedaal van 2014.
    De Miku heb ik bij Andertons vandaan (in die zin heeft de video dus wel effect gehad) alleen ga ik er nooit meer wat bestellen want de verpakking was van een schandalig dramatische kwaliteit (een grote doos zonder enige opvulling met letterlijk het pedaal in de originele doos er gewoon ingekwakt).

    De Knobs kerel heeft overigens net een website online:
    http://www.knobsdemos.com/
    http://www.knobsdemos.com/an-introduction.html (leuk stukje met zijn idee over pedalen)
    http://www.knobsdemos.com/pots1.html (video interview met Andrew Ferrari van Industrialectric die ook echt bijzondere pedalen bouwt, ik heb ze allemaal kunnen proberen en vind ze erg tof)
    Laatst gewijzigd door Tristan; 29 maart 2015 om 23:41

  6. #16
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Standaard

    Nu ik het nog eens lees "hoor" ik je laatste zinnetje op twee manieren. Ik neem nu dus maar aan dat het op de droge, niet aanvallende manier moest klinken. Sorry.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Eerste video is inderdaad wel leuk, maar ook extreem hipster, hetgeen net zo irritant kan worden als andere marketing trucs. Och ja, zolang het niet die twee Engelse douches zijn...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top