Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    @Freddho close-up van de brug van mijn AM Series sunburst tele. Lijkt het nou of de zadels op jouw tele minder afgerond zijn aan de kant van het brugelement? Of is het optisch bedrog?

    Trouwens, wat Gus zegt, klopt natuurlijk, maar deze tele's zijn eigenlijk een bankproof investment. Ze zitten goed in elkaar en de halsjes spelen fijn, beter dan een hoop Customshops die ik in mijn handen heb gehad. Daar moest je meer op werken.

    Laatst gewijzigd door telerocker; 26 maart 2015 om 14:06
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  2. #12

    Standaard

    Telerocker; zo te zien zijn de zadels identiek hoor. Misschien omdat ze vanuit een andere invalshoek zijn genomen... Is een identiek exemplaar vermoed ik. Speelt echt goed hoor!!

  3. #13

    Standaard

    Neen!! De zadels zijn idd minder afgerond van mijn tele! Sorry...nogmaals in detail gekeken en klopt wat je zegt. Tjah...eigenaardig he...

  4. #14
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Standaard

    Nou ben ik geen Fendernerd dus ik zou niet weten op welke details ik precies zou moeten letten om nep van echt te onderscheiden, maar bij de eerste foto is door de lak maar vooral het hout meteen mijn idee: da's kwaliteit. En bij een Chinese neppert uit het ultra budget segment is dat nooit zo. Houtnerf raar, burst lelijk, lak griezelig hoogglans... er zijn altijd wel van die weggevertjes. Hier niet.
    Maar nogmaals: ik been geen expert, dus je hebt weinig aan mijn oordeel
    Enige dat ik kan bedenken is dat 2tone sunburst Teles met paslissander toets minder populair zijn en moeilijker verkopen? Maar goed, een USA voor een Mex prijsje: helemaal top.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2011
    Locatie
    België
    Berichten
    163

    Standaard

    En mij lijkt het een "gewoon" goede prijs. Meer dan 650 moet je aan een am std strat niet uitgeven, en ik weet niet waarom een tele meer zou moeten kosten.
    Als je overweegt om een nieuwe te kopen (1200-1400 EUR) is 600 inderdaad wel een koopje. Maar dat ligt dan vooraal aan de serieus opgeblazen nieuwprijzen (die nu met de dure dollar nog wat omhoog gegaan zijn).

    Maar zeker een mooi plank. Veel plezier ermee!

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddho Bekijk bericht
    Neen!! De zadels zijn idd minder afgerond van mijn tele! Sorry...nogmaals in detail gekeken en klopt wat je zegt. Tjah...eigenaardig he...
    Het kunnen ook graphtech zadels oid zijn. Maakt niet uit, want dat is geen slecht spul.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top