Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1

    Standaard Probleem met pedalboard (extreem stil)

    Ik ga eerst even de situatie schetsen :
    Fender strat --> Electro harmonix nano switchblade --> Boss TU3 --> TC helicon voicelive play gtx --> dunlop MC404 wah met mxr boost ingebouwd--> VOX flat 4 boost --> Electro harmonix nano doctor Q --> Digitech polara reverb --> Digitech JamMan Express XT --> Blackstar HT-100 head --> Hughes and kettner 4x12 V30

    Bij deze setup is mijn gitaar extreem stil , ik moet mijn head bijna op 3/4 openzetten voor iets te kunnen horen.
    Echter als ik de looper inschakel is het volume opnieuw zo goed als normaal. De loop is normaal qua volume maar ook de solos die ik erover speel zijn dan opeens ongeveer normaal kwa volume (iets stiller dus nog steeds niet perfect)

    Iemand een idee?

  2. #2

    Standaard

    Kapotte of gare schakelaar?
    Tijd zat....... toch??

    Mijn knutsel-stagram en knutsel-blog

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.575

    Standaard

    Dat wordt trouble shooten. Alles uit je keten halen en één voor één toevoegen, net zolang totdat je de volumedrop hebt. Dan kun je de boosdoener opsporen en gerichter naar het probleem zoeken.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  4. #4

    Standaard

    Eerste stap, looper even apart proberen, en pedalboard zonder looper. Als blijkt dat de looper apart het probleem is kun je daar gericht op zoeken, en anders weet je dat het elders op het pedalboard mis gaat.

    Staan de volumes op de looper goed ingesteld?

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Dat wordt trouble shooten. Alles uit je keten halen en één voor één toevoegen, net zolang totdat je de volumedrop hebt. Dan kun je de boosdoener opsporen en gerichter naar het probleem zoeken.
    Is helaas een standaard antwoord en helaas ook helemaal waar.
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top