Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16

Discussie: Vla

  1. #11

    Standaard

    Doet me een beetje denken aan oude "gathering".


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  2. #12

    Standaard

    Voor zo'n eerste aanzet zit dit toch fenomenaal in elkaar?
    70% van het geroffel van de drummert eruit; hoog of hoog/midden een flink stuk omhoog (oook van de drummert dus) and you're set to go.

    Maar ja, ik hou niet zo van die uitzinnig roffelende drummerts. Daar komt dat van. Al die roffelaars moeten gewoon naar de fanfare. Met zo'n mollig grietje met zo'n twirl stok.

    Mijn mening maar..... (ik heb iets van sorry, zeg maar)
    Vriendelijke groet, Gus
    Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 22 maart 2015 om 09:38 Reden: typo................

  3. #13

    Standaard

    Heh, wordt aan gewerkt!

    welke dagen oefenen we ?

  4. #14

    Standaard

    Bedankt voor het aanbod, maar de zooi is eigenlijk al compleet.

    @Gus: leuk dat je geluisterd hebt. Ik vond zelf de drumpartijen al aan de hysterische kant, ik geloof dat ik daar wel in ga snoeien. 70% weet ik niet, ik blijf natuurlijk wel een drummer! Inderdaad, de mix, daar ga ik ook nog flink mee aan de slag, bedankt voor je input.

    Het is natuurlijk typisch dat mijn trouwe computer nu besluit te falen. Ik heb al mijn projecten op een aparte schijf staan en in de cloud. Helaas is mijn Windowsschijf in staking en kan ik de hele meuk weer opnieuw installeren. Nou ja, zo'n pauze is misschien niet weg, even de flow onderbreken, en wellicht met nieuwe inzichten verdergaan straks. Wordt vervolgd ...

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kefding Bekijk bericht
    Bedankt voor het aanbod, maar de zooi is eigenlijk al compleet.

    @Gus: leuk dat je geluisterd hebt. Ik vond zelf de drumpartijen al aan de hysterische kant, ik geloof dat ik daar wel in ga snoeien. 70% weet ik niet, ik blijf natuurlijk wel een drummer! Inderdaad, de mix, daar ga ik ook nog flink mee aan de slag, bedankt voor je input.

    Het is natuurlijk typisch dat mijn trouwe computer nu besluit te falen. Ik heb al mijn projecten op een aparte schijf staan en in de cloud. Helaas is mijn Windowsschijf in staking en kan ik de hele meuk weer opnieuw installeren. Nou ja, zo'n pauze is misschien niet weg, even de flow onderbreken, en wellicht met nieuwe inzichten verdergaan straks. Wordt vervolgd ...
    70% van het over the top geroffel eruit, want je blijft natuurlijk een drummer?
    Hoe denk je dat het komt dat ik van mening ben dan die 70% eruit mag?
    Omdat ik (ook) drummer ben natuurlijk. Ook staat tussen haakjes om dat ik sindsdien over de heg ook naar andere tuintjes heb gekeken.....
    In essentie is percussie mijn ding en heb ik mij in de loop van de tijd autoharp eigen gemaakt. Da's wat anders dan pikken natuurlijk.

    Voilà, wat slack key en open d/b6 van oude blues negers en je hebt mijn rugzakje wel doorgespit.
    Maar goed, als drummer geloof ik niet in een nederige functie, maar wel in de dienende functie van bas en drums. Het fundament van alle muziek na (zeg) 1955. Lang genoeg om aan die nieuwe rol gewend te raken.

    Noem dat maar eens onbelangrijk. Zonder, zouden we nog steeds skiffle maken. God of Allah verhoede. Of Jaweh. Allemaal goed. Geen skiffle s.v.p.

    En geen achterlijk roffelde programma drummertjes. Ook s.v.p.
    Mijn comment is bijna net zo teveel als de roffels. Maar ja, je bent slim genoeg om te snappen waar ik op af koers.

    Je bent een fijne gozert.
    En ook een fijne muzikus.
    Echt waar hoor.
    vriendelijke groet, Gus

  6. #16

    Standaard

    Bedankt voor het aanbod, maar de zooi is eigenlijk al compleet.







    .................................................. ........

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top