Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15

Discussie: Ambiterreur

  1. #11

    Standaard

    grappig zit een beetje op de zelfde lijn als sjaak

    mijn mening
    1- maak 2 liedjes eentje van van het"muzikale" begin (zat materiaal en punten) om zeker 3 minuten vol te krijgen en liedje twee maak je meer gebruik van de "soundscapes"

    2- blijf bij 1 liedje maar maak het een stuk langer

    loeter de toeter

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Het is geen kort klote stukje (KKS), want dan had ik niet geluisterd. Voor een recht op en neer lied kan het ermee door, maar als je nou iets wilt maken dat een beetje van het middle of the road gedoe af ligt, en dat wil je nietwaar?, dan moet je het ook de tijd geven zijn kleur en verhaal prijs te geven.

    Dan zijn een hoop woorden voor: Te kort voor het verhaal dat je wil vertellen.
    Ik hoop dat ze af en toe ook naar jou fluit.
    Verder schieten de eigenzinnige projecten op Sounds momenteel weer alle kanten op.
    Heerlijk!!!
    Vriednelijke groet, Gus
    Gefloten wordt er genoeg

    En toen blies ik zo... het verhaaltje uit. Volgende keer weer een langere.

    Thanks voor het luustern.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door okeeee Bekijk bericht
    grappig zit een beetje op de zelfde lijn als sjaak

    mijn mening
    1- maak 2 liedjes eentje van van het"muzikale" begin (zat materiaal en punten) om zeker 3 minuten vol te krijgen en liedje twee maak je meer gebruik van de "soundscapes"

    2- blijf bij 1 liedje maar maak het een stuk langer

    loeter de toeter
    Pep pep!

    Je punten (over punten gesproken: waar zijn ze?! ) kan ik wel wat mee. De uitnodiging om een lekker lange soundscape te maken sla ik niet af; totaal onvervelend .

    Bedankt!

    Loeters de toeters,

    Merijn

  4. #14

    Standaard

    Het begin vind ik sterk (lekker gitaargeluid heb je daar), naar het midden toe iets minder maar nog steeds goed te doen.
    Het einde vind ik dan weer helemaal fijn. Ik zie het zo in een freaky point&click adventure videospelletje terugkomen.
    De overgangen hadden misschien wel wat minder 'bruusk' gekund door, inderdaad, sommige stukjes wat langer te maken en te evolueren naar het volgende stukje.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stillborn Bekijk bericht
    Het begin vind ik sterk (lekker gitaargeluid heb je daar), naar het midden toe iets minder maar nog steeds goed te doen.
    Het einde vind ik dan weer helemaal fijn. Ik zie het zo in een freaky point&click adventure videospelletje terugkomen.
    De overgangen hadden misschien wel wat minder 'bruusk' gekund door, inderdaad, sommige stukjes wat langer te maken en te evolueren naar het volgende stukje.
    Thanks! Die point&clickspellen worden vaker genoemd, gheghe.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top