Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 19
  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    9 februari 2014
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    14

    Standaard gratis backing tracks bij www.coolbackingtracks.com

    Voor mijn mede muzikanten maak ik backing tracks voor gitaar, bas en drums. Ik ben bezig een hoop tracks in mijn vrije tijd nu te uploaden.

    Ik ben zeer benieuwd wat jullie ervan vinden. De site is natuurlijk open en gratis.

    http://www.coolbackingtracks.com

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 maart 2014
    Locatie
    Ter Apel
    Berichten
    537

    Standaard

    Ffe gekeken en geluisterd, maar lijkt perfect.
    Daar ga ik gebruik van maken!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    543

    Standaard

    Super tof! Bedankt man!

  4. #4
    Junior Member
    Geregistreerd
    9 februari 2014
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    14

    Standaard

    Bedankt, ben heel blij om te horen. Als jullie tips hebben hoor ik het graag. Binnenkort volgen een hoop bas en drum backing tracks.
    De website zal ook gratis blijven dus hulp met de tracks de wereld in te krijgen zou heel fijn zijn. Als jullie een leuke vinden en delen via facebook ofzo zou ik dat heel erg waarderen.

    Trouwens neem gerust op wat jullie erop spelen en laat het horen, ben zeer benieuwd.

    Groeten,

    Robert

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 maart 2014
    Locatie
    Ter Apel
    Berichten
    537

    Standaard

    Laatst per ongeluk (kuch) een torent binnengehaald met leuke backingstracks, zoek maar eens op "jamtrax" of "lick library"

  6. #6
    Junior Member
    Geregistreerd
    9 februari 2014
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    14

    Standaard

    Als jullie tips hebben zoals verbeter punten op de site, nieuwe tracks die jullie zouden willen enz.
    Let me know

    BTW, geef het door aan jullie mede muzikanten waaronder bassisten en drummers, voor hun komen er ook nog genoeg backing tracks op te staan.

    Inmiddels heb ik al ontzetten veel goeie reacties gehad, maar ook een bom aan verzoekjes voor nieuwe backing tracks en ook om een onderdeel te maken voor beginners lessen.

  7. #7
    Junior Member
    Geregistreerd
    9 februari 2014
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    14

    Standaard

    Ik heb een facebook pagina aangemaakt, als jullie mij een like of te wel de pagina willen volgen zou ik dat zeer op prijs stellen https://www.facebook.com/pages/Cool-...17714165207066

  8. #8

    Standaard

    Erg mooi maar als drummerd ben ik eigenlijk nog op zoek naar een site met clicktracks (welke ik dan kan laden in mijn roland spd SX).

    Iemand daar nog een idee voor ?

  9. #9

    Standaard

    Leuke site, nog wat meer content zal zeker met plezier ontvangen worden. Wat ik vooral leuk en handig vindt is de suggesties welke scales en modi werken bij de verschillende tracks. Geeft een goede aanwijzing om je gevoel voor de modi verder te ontwikkelen!

  10. #10
    Junior Member
    Geregistreerd
    9 februari 2014
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    14

    Standaard

    bedankt voor de reacties. Vertel het door aan jullie mede muzikanten(links via FB etc.), het is tenslotte een site met gratis backing tracks. Ik zou heel erg blij zijn als er echt gebruik wordt gemaakt van mijn tracks. Ik ben bezig oude tracks als bas en drum tracks te exporteren maar ook nieuwe tracks die voor alle 3 de instrumenten komen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top