Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1

    Music Amsterdam - Super enthousiaste Jazz/blues gitarist zoekt band of muzikanten!

    Hallo mede-muziekanten!

    Dit is mijn eerste keer op een gitaar forum. Ik zal me meteen even voorstellen:

    Ik ben Maarten, een 24-jarige gitarist, woonachtig in de regio Amsterdam. Ik speel al sinds een aantal jaar gitaar. Ik ben een echte zolderkamer perfectionist die langzamerhand steeds meer naar buiten treedt om verder te leren en muziek te maken met anderen.

    Ik richt mij als gitarist op jazz, blues en funk. Ik speel zowel elektrisch (Fender Telecaster) als akoestisch (Martin Guitars). Daarnaast vind ik het heerlijk om te zingen! Hier moet ik echter nog les in gaan volgen.

    Ik volg op dit moment les bij Guitar Academy. Hier werk ik aan mijn kennis over muziektheorie en probeer ik mijn niveau omhoog te krikken. Daarnaast bezoek ik veel jamsessies en probeer met zoveel mogelijk muzikanten samenwerkingen aan te gaan.

    Ik ben op dit moment actief op zoek naar een band of muzikale mensen waarmee ik een band of project kan starten. Ik heb jarenlang, op de zolder, uren en uren geoefend en vind muziek maken zo geweldig dat ik hier iets mee MOET doen!

    Neem gerust contact met mij op!
    Laatst gewijzigd door Maarten1990; 17 maart 2015 om 13:44

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top