Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    ik moest echt heel, héél hard lachen haha. Geweldige post. Voor mij nu al de post van dit jaar hehe. Ik ben blij dat ik iig iets bij je teweeg heb gebracht

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    SLAM!FM it is, maar dan alle ergerlijkheden daarvan verenigd in één nummer. Man, man, man, eigenlijk doet het wel wat met me.
    Sorry maar las deze nog even, moest echt letterlijk hardop grinniken, geniaal (en ja, ik weet dat je t meent )!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Ghegheghe.

    Ik ben ook weer wat panisch in elkaar aan het draaien, maar dan wel meer volgens m'n wel vertrouwde stramien. Ambient rock 'n hop of zo.


  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Gaaf! Ben zoals altijd benieuwd Ik zelf heb weer leuke metal riffs, dit keer voor n gewoon metalnummer, maar ben ondertussen begonnen met n re-te-commercieel dance nummer. Als je t nummer uit dit topic al verschrikkelijk vond, zul je dit nummer niet overleven ben ik bang Verder ook plannen en ingredienten voor een episch Daftpunkiaans mid-tempo funk electro nummer haha.

  5. #15

    Standaard

    Sodeju..... een episch Daftpunkiaans mid-tempo funk electro nummer.
    Moet niet gekker worden, maar er komen dan ook Franse invloeden in, neem ik aan.
    (gezien Daft Punk)
    Ben benieuwd.....
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top