Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 38
  1. #1

    Standaard Uitwijkende vrouwen en gitaarkoffers

    Hello allen!

    Net zoals het feit dat veel vrouwen met de wagen vaak links uitwijken voor ze een straat rechtsaf inslaan (...wrsch om de draaicirkel groter te maken??), begrijp ik niet hoe een prachtige tweedehandse gitaar te koop kan aangeboden worden zonder originele gitaarkoffer??
    Ik heb onlangs twee prachtige recente tweedehandse gitaren gekocht die echt spelen als boter, een jaguar en een telecaster, maar die kwamen zonder de originele koffer. Niet erg vind ik want nogmaals; ze spelen niet enkel super, ze zien er ook echt nieuw uit! Beide kwamen met een nieuwe boston koffer dus ik dacht who cares...
    Toen ik de eigenaar naar de originele koffer vroeg krijg ik "...die ben ik kwijt geraakt" en "...ik heb de gitaar gekocht zonder koffer"...yeah right denk ik dan. Bij gitaren van €1300 en €1800 krijg je sowieso een koffer maar bon...
    Toch begrijp ik niet hoe een originele koffer kan verdwijnen?
    Iemand ideeën?

    Thx!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    De koffer kan stuk gaan en niet meer bruikbaar zijn, of de vorige eigenaar heeft de originele koffer gehouden omdat hij hem mooi vond?
    Ik heb ooit een haar strat gehad van bijna 2K en die had ook geen koffer standaard.
    Ik heb een tokai ls150 van 1600 eu en die had oorspronkelijk ook geen eigen koffer erbij, kreeg er gratis een Gibson customshop case bij van nieuw 250 euro, hele mooie met rode bekleding. Dus zo raar is het niet hoor.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Ik denk niet dat elke gitaar in die prijsklasse standaard met koffer geleverd worden. Toen ik in 2000 mijn MusicMan silhouette special kocht was een gigbag standaard. Tegenwoordig komen ze wel met koffer.
    Ook mijn Parker Fly Deluxe is destijds zonder koffer geleverd, toch al twee voorbeelden van niet heel goedkope gitaren zonder koffer.
    Of de winkelboefjes drukken de koffer achterover.
    Maar verdwijnende koffers vind ik ook vreemd. Als het een oudere gitaar is kan de koffer kapot zijn, maar je hebt het over zgan gitaren, dus dat is niet zo waarschijnlijk.
    Ik gok erop dat de betreffende personen de koffer gewoon separaat verkopen maar dat niet willen zeggen?

    Edit: zie je dat? Arjanb01 typt sneller dan ik....

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddho Bekijk bericht
    Hello allen!
    ........... Bij gitaren van €1300 en €1800 krijg je sowieso een koffer maar bon...

    Thx!
    Vaak wel, niet altijd ;-)
    Allergisch voor zelfbenoemde experts, beterweters en azijnpissers.
    Niet zonder zonden, maar gooi met alle plezier de eerste steen.

  5. #5

    Standaard

    Ah? Wist ik dus niet...Voor zover ik weet (wist) wordt de gitaarkoffer telkens bij de gitaar geleverd (toch in die prijsklasse). Weeral iets bijgeleerd dus...

  6. #6

    Standaard

    Het loont blijkbaar meer om gitaar en koffer los van elkaar te verkopen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    ik weiger regelmatig om koffers mee te nemen als ik een 2e hands gitaar koop, ik heb er gewoon geen plek voor, een aantal gitaren waar de koffer echt bij hoort (prs private stock, gibson customshop etc) neem ik nog wel maar de rest mag de verkoper gewoon houden (kun je het voorstellen 160 koffers opstapelen ? )
    life sucks and then you die

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Nee, maar kan me ook niet voorstellen ooit 160 gitaren te bezitten

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    ik weiger regelmatig om koffers mee te nemen als ik een 2e hands gitaar koop, ik heb er gewoon geen plek voor, een aantal gitaren waar de koffer echt bij hoort (prs private stock, gibson customshop etc) neem ik nog wel maar de rest mag de verkoper gewoon houden (kun je het voorstellen 160 koffers opstapelen ? )
    We komen met alle liefde bij je opruimen om plaats te maken.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  10. #10

    Standaard

    Ik ga tegenwoordig steeds vaker op pad met een gitaar in een gigbag.
    Vond ik vroeger helemaal niks maar eigenlijk is het veel handiger dan een lompe koffer.

    Kleine gigs is nu 1 keer lopen.
    Gigbag over de schouder. Combootje met kabels en delaypedaaltje achterin en klaar is Clara.

    Als je al je gear achterin de bandbus vervoert dan is het een ander verhaal natuurlijk.
    Heb een paar van die gibson gigbags gekocht en die doen het uitstekend.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top