Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11

    Standaard

    Bedankt voor de tips wederom. De voodoo lab ground control is denk ik overkill, omdat je er veel meer mee kan dan ik wil. De racklooper vind ik ook veel te duur. De harley benton is een goede tip, maar is feitelijk gelijk aan aan de musicom. ( wel gebruiksvriendelijker) Als ik die zou gebruiken dan zou ik 2x 8 kabels naar mijn rack moeten sturen, want ik wil mijn pedalboard leeg hebben.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Ik zou niet voor 8 kabels over en weer gaan.
    Een ground control is misschien nu overkill, maar als je eenmaal aan rack spul begint....dan blijf je bouwen.
    Ik zou zeggen: voodoo lab gcx scoren op marktplaats, en dan een tweedehandse rocktron all access of voodoo lab ground control, en je kunt de hele wereld aan. Alleen het budget is dan niet toereikend, rack en kabels etc meegeteld.

  3. #13

    Standaard

    Nee budget is dan zeker niet toereikend, en dan kom ik toch op de opmerking van showband. Ik kies dan maar eieren voor mijn geld. De wereld van rack gear is schreeuwend duur.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Je zou misschien nog wel je pedalboard kunnen verkleinen door pedalen boven elkaar te bouwen? Je hoeft immers toch niet bij de schakelaar om te trappen, als je zo'n looperding gebruikt.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top