Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: So cool!

  1. #1

    Standaard So cool!

    Ik zou niet durven beweren dat wij so cool zijn, daarvoor ben ik nét wat te bescheiden

    Echter is onze nieuwste cover 'So Cool' van Teenage Bottlerocket.
    Lekker rammen op een moderne Ramones.

    Aangezien dit al de zoveelste video met ons 3tjes is, hebben we er ook maar even een werknaam aan gegeven: ATPC (Acknowledged Thirdparty Content - Hetgeen de Youtube lading goed dekt, of: At PC, hetgeen onze werkwijze ook wel dekt).

    Genoeg geleuterd, daar heeft niemand wat aan. Hier is 't filmpje:

    https://www.youtube.com/watch?v=kzWN...9J0vvl9s1Mj6QQ


    Zoals altijd: jullie opbouwende kritiek wordt ten zeerste geapprecieerd!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.486

    Standaard

    Het is me niet helemaal duidelijk, is dit over de originele track heen?
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #3

    Standaard

    Zo is het!
    De andere gitarist (Woody) zorgt ervoor dat de gitaren van de originele track zoveel mogelijk gefilterd worden zonder aan teveel kwaliteitsverlies te doen.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.486

    Standaard

    Alright, maar dan speel je vervolgens exact hetzelfde en dan ontgaat mij de noodzakelijkheid ervan eerlijk gezegd. Het krijgt iets van een look ma no hands.
    Maar soit, het klinkt prima natuurlijk.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  5. #5

    Standaard

    Ik snap je verhaal, Pepe, maar ik wil er toch een lans voor breken.
    Voor een internet band (alle partijtjes naar elkaar ping pongen) vind ik het nog steeds vreselijk fraai/strak klinken. Het vierde of vijfde liedje of ben ik de tel kwijt?

    De bassist had in voorgaande versies soms zijn bass als staande bas en die Woody staat nu weer op Spaanse sloffen.

    Durf hebben ze zeker en kunnen prachtig om zichzelf lachen. Dat vind ik vreselijk leuke eigenschappen.
    Het wachten is nog steeds op drummert en zanger of (voor het uitzicht) zangeres. Ik hoop dat ze daar nu een beetje mee bezig gaan. De keus van de liedjes deugt...

    Ik ben om al die redenen gewoon fan. Pretentieloos kicken. En ons (mij in ieder geval) laten ze meekicken. Fijn stel gasten dit.
    Leve S07 en zijn maten.
    Vriendelijke groet, Gus

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Alright, maar dan speel je vervolgens exact hetzelfde en dan ontgaat mij de noodzakelijkheid ervan eerlijk gezegd. Het krijgt iets van een look ma no hands.
    Maar soit, het klinkt prima natuurlijk.
    Thanks. Natuurlijk kan je niet iedereen een plezier doen

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik snap je verhaal, Pepe, maar ik wil er toch een lans voor breken.
    Voor een internet band (alle partijtjes naar elkaar ping pongen) vind ik het nog steeds vreselijk fraai/strak klinken. Het vierde of vijfde liedje of ben ik de tel kwijt?

    De bassist had in voorgaande versies soms zijn bass als staande bas en die Woody staat nu weer op Spaanse sloffen.

    Durf hebben ze zeker en kunnen prachtig om zichzelf lachen. Dat vind ik vreselijk leuke eigenschappen.
    Het wachten is nog steeds op drummert en zanger of (voor het uitzicht) zangeres. Ik hoop dat ze daar nu een beetje mee bezig gaan. De keus van de liedjes deugt...

    Ik ben om al die redenen gewoon fan. Pretentieloos kicken. En ons (mij in ieder geval) laten ze meekicken. Fijn stel gasten dit.
    Leve S07 en zijn maten.
    Vriendelijke groet, Gus
    Thanks Gus!
    Ja, die Spaanse sloffen zijn een leuke toets
    Valt trouwens op dat de bassist zijn pols geblesseerd heeft. Fraai stel oude knarren, om het zo te verwoorden

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stillborn Bekijk bericht
    Thanks Gus!
    Ja, die Spaanse sloffen zijn een leuke toets
    Valt trouwens op dat de bassist zijn pols geblesseerd heeft. Fraai stel oude knarren, om het zo te verwoorden
    Zie je maar dat leeftijd van elastiek is. Toen een zeer aantrekkelijke mevrouw liet blijken dat ze wel wat in mij zag, heb ik die avonturen geen moment overwogen. Raar gedoe. Zij was ongeveer 30 en ik 18. Niet totaal ondenkbaar, maar ik had in mijn eigen league genoeg te doen.
    Als nu een mevrouw van 30 uit de vijver wordt gehaald, gooi ik haar terug. Jonkies? Hou ik me niet mee bezig.
    Uit het bovenstaande mag je afleiden dat opmerkingen over senioren hier met enige terughoudendheid dienen te worden getypt.
    Volgens mij zijn ze te oud voor jou en te jong voor mij. Qua leeftijd.

    Los hiervan, ik vindt lekker stampen. Die muziek van jullie.
    Kijk nu al uit naar de volgende.
    Vriendelijke groet, Gus

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top