Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zonno Bekijk bericht
Autobiografisch?
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
Heel oud zeer waarbij omwille van het verhaal er nogal creatief wordt omgegaan met tijdsbesef...
Hand op mijn hart, dit is NIET autobiografisch (al had ik wel een H|H topje die klonk als de bijen in het opengesperde hol...).


Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
Ik vond dat Loudness 2 standje op jouw H&H topje destijds best vet klinken (op slaapkamerniveau), maar jij moest zo nodig er ook nog een 2 traps Aria pedaal en een Boss OD-1 ervoor hangen... Dat opengesperde hol hoorde ik pas toen de Peavey er kwam en ik voor het eerst in mijn leven een versterker met reverb hoorde....

Jouw geheugen is iig een heel stuk beter dan dat van mij. Ik kan me helemaal niks meer herinneren van die H|H versterker, behalve dan dat het ding met geen mogelijkheid een goed geluid wist te produceren. De OD-1 was volgens mij mijn eerste pedaaltje en die Aria kon ik toen voor een appel en een ei krijgen. Was best klotepedaal. Het maakte niks uit wat ik speelde, het klonk per definitie beroerd.
Wat ik me nog wel kan herinneren is dat ik toen een bandje begon met een andere gitarist (die ontelbaar veel beter was dan ik) die een Peavey Classic NogWat had. Die Peavey ging 100 keer zo hard als mijn H|H. Precies een jaar nadat ik die H|H had gekregen heb ik die Peavey van die knul overgekocht. Ook die Peavey bleek icm mijn techniek kloten te klinken. En toch denk ik er soms met weemoed aan terug.