Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 23 van 23
  1. #21
    Super Moderator
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3.415

    Standaard

    Ja dat is het nadeel van het geven van dergelijke namen aan gitaren, Vulvasonic. Alhoewel deze specifieke naam in mijn geval wel passend zou zijn. ik ben dan ook bereid je geheel kostenloos van deze gitaar te verlossen. Speciale service van Gitaarnet

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Een eenvoudig "Bitch" zou voor de hand liggen, ware het niet dat het totaal niet bij de gitaar past...
    Ik vind Bitch zo'n gek idee nog helemaal niet, Hans. Of gewoon 'Kankahoeàh'. Dat bekt iig lekker. En weet je, ik ben van plan met deze gitaar mijn autobiografische zieleroerselen over alle kroegen van Nederland te gieten. In de teksten die ik daarvoor schrijf neem ik zeer zeker geen blad voor de mond, dus het zou haar zeker passen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LaurentB Bekijk bericht
    Ja dat is het nadeel van het geven van dergelijke namen aan gitaren, Vulvasonic. Alhoewel deze specifieke naam in mijn geval wel passend zou zijn. ik ben dan ook bereid je geheel kostenloos van deze gitaar te verlossen. Speciale service van Gitaarnet
    Jouw goedheid ontroert me. Ik heb echter vrede gesloten met de gedachte dat mijn gitaar een smerig kutwijf is. Ik overweeg haar vol beton te storten.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.916

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Jouw goedheid ontroert me. Ik heb echter vrede gesloten met de gedachte dat mijn gitaar een smerig kutwijf is. Ik overweeg haar vol beton te storten.
    Yup, laten afzinken dat ding
    "Meten is weten, gissen is missen"

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top