Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 15
  1. #1

    Standaard "One way or another" Barry's style

    Hoop binnenkort weer wat meer te posten en aanwezig te zijn op dit forum. Ben de laatste tijd vooral bezig met het geluid van de eindmix en nieuwe patches maken op mijn Digitech e.d. Volgens mij is er niet echt veel verandert na al dat geklooi maar dat hoor ik dan wel weer.


    https://soundcloud.com/doedens/one-w...y-guitar-remix

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Erg leuk gevonden! Als je het origineel niet zou kennen, is het een zeer geloofwaardige combinatie: jouw begeleiding met deze zanglijn.
    Over de mix: alles is goed te horen, ook de basdrum. De snare is qua sound niet mijn smaak maar hij zit in ieder geval goed in de mix.
    De basgitaar ligt er ook lekker in. Dat was wel eens minder in je eerdere posts. Goed gedaan!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Hela! Volgens mij de eerste keer dat ik je sort-of-mash-up geslaagd vind. Zit n beetje n rare spanning tussen de begeleiding en de zanglijn die wel werkt voor mij. Mix kan ik niet echt beoordelen maar klinkt prima op mobieltje. Gaaf.

  4. #4

    Standaard

    Bedankt Pasqual, mooi te horen dat het als "een geloofwaardige combinatie" over komt, dat vroeg ik mij wel eens af namelijk evenals hoe het zou klinken over andere audio apparaten zoals bijv.een mobieltje (bedankt "Fusion"). En over de mix is ook fijn om te horen want hier heb ik eigenlijk meer tijd in gestoken dan dat ik bezig ben geweest met het stuk in elkaar te zetten.
    Helemaal blij !

  5. #5

    Standaard

    Gaaf. Ik had alleen graag een wat meer metal-achtige gitaar willen terughoren. In ieder geval dikker dan dat je hier hebt gebruikt.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichaelSS Bekijk bericht
    Gaaf. Ik had alleen graag een wat meer metal-achtige gitaar willen terughoren. In ieder geval dikker dan dat je hier hebt gebruikt.
    Bedankt, denk er over om een Digitech GSP1101 aan te schaffen, iemand ervaring hiermee?

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Jennifer Batten gebruikt de unit heel veel. Ze neemt hem overall mee naartoe.
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muziekschuur Bekijk bericht
    Jennifer Batten gebruikt de unit heel veel. Ze neemt hem overall mee naartoe.
    Ik heb hem al 2e hands op de kop weten te tikken

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichaelSS Bekijk bericht
    Gaaf. Ik had alleen graag een wat meer metal-achtige gitaar willen terughoren. In ieder geval dikker dan dat je hier hebt gebruikt.
    Hier sluit ik mij helemaal bij aan.

    Als je toch weer in de mash-ups zit, zou je misschien ook eens kunnen proberen de zangpartijen wat meer te bewerken, misschien dubben met fuzzjes/overdrives aan de zijkanten o.i.d. zodat het wat beter mixt met de instrumentatie.

    Gelukkig ook nog een ouderwets zoldermoment op 2.35.

    Loeters,

    Merijn

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    Hier sluit ik mij helemaal bij aan.

    Als je toch weer in de mash-ups zit, zou je misschien ook eens kunnen proberen de zangpartijen wat meer te bewerken, misschien dubben met fuzzjes/overdrives aan de zijkanten o.i.d. zodat het wat beter mixt met de instrumentatie.

    Gelukkig ook nog een ouderwets zoldermoment op 2.35.
    Loeters,

    Merijn

    Hey Merijn, ja ik zit weer/nog steeds in de mash-ups, vind het toch heel leuk om een vocal track vanaf de grond op te
    bouwen/aan te kleden tot een nummer. De zangpartij heb ik deze keer bewerkt met een delay en wat ge-eq't. Heb wel net weer een instrumentaaltje gemaakt wat eigenlijk niet de bedoeling was, dus binnenkort weer zoals jij het zo mooi noemt, "zoldermomentjes" misschien een mooie titelsong "Attic moments"? ha ha. Vanavond kan ik de Digitech GSP1101 ophalen welke een vollere/dikkere sound zal hebben.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top