Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 20 van 20 EersteEerste ... 10181920
Weergegeven resultaten: 191 t/m 194 van 194

Discussie: Verkooptopic!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Update:
    Nog steeds te koop:
    Cmatmods Brownie 70,00
    Xotic SL Drive Limited Edition met voltverdubbelaar. Incl doosje en papieren 120,00
    DOD Looking Glass incl doosje, papieren en sticker 100,00

Nieuw in de verkoop:
    Fulltone Clyde Deluxe wah incl doos 150,00
    Update:
    Mad Professor Electric Blue Chorus 60,00
    Te koop: Cmatmods Brownie, DOD Gunslinger, Fulltone Clyde Deluxe wah, Mad Professor Electric Blue.
    Ruilen? Booster-achtige in minibehuizing, Wampler Pinnacle (klein) of Plextortion, Barber Direct Drive Compact.

Standaard

Van de Marktplaats advertenties is alleen nog over de Digitech Hothead €25,00 Geinig voor weinig.

Voor alle spullen geldt, bij een redelijk bod kan het weg. Alles is in Epe uit te proberen. Het is inmiddels allemaal redundant voor mij, maar het staat ook niet in de weg.

Een zwart gespoten (blue label vintage dingetje uit de 80er jaren) Boss DD3. Ziet er niet meer uit, werkt wel.,. die weg mag

en een Korg DTR1000 (zo uit mijn hoofd) racktuner, en Alesis Midiverb II (19'') kunnen ook weg, evt. incl. flightcase 2 HE
    Die laatse dingen waren deel van mijn akoestische setup, maar overbodig geworden doordat ik voor akoestisch gewoon de Pod gebruik nu. Mocht iemand Tommy Emmanuel's oude setup willen nabootsen is die hele flightcase ineens gelijk goed. Hoeft alleen de AER en een DI nog bij.

En ik weet dat die midiverb hardstikke vintage is, maar dit is het andere uiterste...https://reverb.com/p/alesis-midiverb-2

I see that you have also collected a few more guitars – this is a terrible disease and I hope they never find the cure !!!
    aldus een oude Ierse kennis, die ik onlangs geheel onverwacht tegen het lijf liep...

Senior Member

Standaard

Ik heb een Empress Tremolo 1 liggen die voor een goed bod weg mag.
    doei, de mazzel en vaarwel...
    6 voor allen en allen voor 6!!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Update:
    Nog steeds te koop:
    Cmatmods Brownie 70,00
    Xotic SL Drive Limited Edition met voltverdubbelaar. Incl doosje en papieren 100,00

Nieuw in de verkoop:
    Fulltone Clyde Deluxe wah incl doos 150,00
    Mad Professor Electric Blue Chorus 60,00
    DOD Gunslinger Distortion 40,00
    DOD Looking Glass verkocht.
    Nieuw in de verkoop:
    DOD Gunslinger distortion 40,00
    Te koop: Cmatmods Brownie, DOD Gunslinger, Fulltone Clyde Deluxe wah, Mad Professor Electric Blue.
    Ruilen? Booster-achtige in minibehuizing, Wampler Pinnacle (klein) of Plextortion, Barber Direct Drive Compact.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten