Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 25 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 249

Discussie: Verkooptopic!!

  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Mag dit topic nog open nu gitaarmarkt weer up & running is? In dat geval ga ik er straks eens goed voor zitten!

    Tis hier toch wel een stuk persoonlijker, knusser ook, kwa verkoop dingesen, vinden jullie niet?
    Laat ik als gebruiker zeggen.... dat ik dat ook vind. Ik zie ineens allemaal items te koop van gasten die ik hier al jaren tegenkom ipv me niets zeggende namen op gitaarmarkt.

    En dus heb ik als moderator spontaan vrij weinig haast met dit topic sluiten. Heel raar.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.424

    Standaard

    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.018

    Standaard

    Laney VH100R

    Zeer veelzijdige amp met een zowel mooi clean als gainkanaal. Eigenlijk te veelzijdig om op te noemen, in ieder geval niets dat google niet kan laten zien. Footswitch met 4 buttons inbegrepen. Ondertussen heb ik 2 handvaten gemonteerd op de bovenkant ( op de foto's nog niet zichtbaar ). Ruil met een top, rond de 50 watt is zeker een optie. Denk aan H&K Statesman el34 hd, H&K Tubemeister 36 hd.
    Laat anders maar gewoon weten wat je hebt en dan komen we er misschien wel uit. Denk daarbij ook aan de afstand ( Nieuwstadt, bij Sittard ). Vraagprijs is 475,00 euro.





  4. #24
    Junior Member
    Geregistreerd
    2 april 2015
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    5

    Standaard

    Niemand geintresseerd in de VOC AC30 VR?

  5. #25

    Standaard

    pearl flanger te koop.
    zo eentje:

    in prima staat.

    wegens wegdoen dubbele pedalen in mijn verzameling.
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  6. #26

    Standaard

    wel veel leuker om zo te zien wat iemand aanbiedt! alleen nog geen verkoop voor mij helaas

    Overigens ruil ik hem ook graag voor een ac15c1 of blues jr hoor!

  7. #27
    Junior Member
    Geregistreerd
    2 april 2015
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    5

    Standaard

    Aangeboden: Splinternieuw gesealde Roland cube lite practice amp

    Nooit gebruikt, nog geseald. Gekregen bij aankoop van een gitaar maar zal 'm niet meer nodig hebben.
    Bij deze te koop inclusief aankoopbewijs, en 3 jr. garantie.

    nieuwprijs €140,-
    Vraagprijs €99,-



  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.415

    Standaard

    Te koop, een Mesa Nomad 55 head (met EL34 erin op 't ogenblik) en bijpassende 2x12 kast met celestions mc-90

    De versterker is in goede conditie. Ik heb 'm nieuw gekocht bij Kees Dee in Amersfoort.



    De voor en eindverker buizen zijn een aantal jaren geleden vervangen maar hebben nadien niet veel kilometers gemaakt za'k maar zeggen omdat ik kort nadien voor een Marshall achtige amp ben gegaan. Eind buizen zijn nu EL34, maar ik heb de originele 6L6's ook nog liggen. Die zijn niet meer in topconditie maar doen het nog wel. De versterker is te testen in mijn woonkamer in Barneveld mits U rekening houdt met mijn onder en boven buren.


    Vraagprijs samen is 1000 euro, enkel de top 750 euro, enkel de cab 300 euro.

    De reden van de verkoop is dat ik gas heb voor een goeie buizen combo die niet spontaan voor een hernia zorgt met een 1x12.
    Laatst gewijzigd door mrweird; 16 april 2015 om 22:36

  9. #29

    Standaard



    Ideale amp voor in de slaapkamer of als oefenamp.
    Kan echt alle stijlen aan: blues, rock, ...
    Zoek de amp gerust eens op via google. Niets dan lovende reviews.

    technische gegevens:

    * Series Vintage Modified
    * Type Tube Amplifier with DSP
    * Output 5 watts (Class "A"knipoog
    * Ohms 4 ohms
    * Speakers One 8", 4-ohm Special Design Speaker, p/n 0073857000
    * Channels One
    * Features 5 Watt Tube “Class A” Power Amp.
    * "Voice" Control with 16 Different Amp Voicings Delivering Various Clean and Overdriven Tones for any Style of Music: Blues, Rock, Country, Jazz, Metal, and More.
    * 16 DSP Effects (Vibratone Slow; Vibratone Fast; Delay 130ms; Delay 300ms; Delay 450ms; Large Room Reverb; Concert Hall Reverb; Classic Fender Spring Reverb; Reverb+Delay; Fast Chorus; Deep Chorus; Chorus+Delay; Chorus+Reverb; Tremolo Low Speed; Tremolo Medium Speed; Tremolo High Speed).
    * External Speaker Output Allows use with External Speaker Cabinet Line Output.
    * Strap Handle.
    * Red Jewel Pilot Light.
    * Controls Gain, Volume, Voice, Treble, Bass, FX Level, FX Select
    * Covering Black Textured Vinyl with Silver Grille Cloth; Chrome Hardware;
    * Blackface Control Panel
    * Weight: 10.4 kg
    * Dimensions Height: 35.5 cm, Width: 43.2 cm, Depth: 22 cm
    * Power Handling N/A
    * Tube Complement 1-12AX7A
    1-6V6 (Diode Rectifier)

    Enigste modificatie is dat ik er wieltjes onder gemonteerd heb. Deze kunnen natuurlijk weer gedemonteerd worden.

    Nieuwprijs was ongeveer 250€.

    Enkel ophalen te Oosteeklo (België). Kan uiteraard door u getest worden.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrweird Bekijk bericht
    Te koop, een Mesa Nomad 55 head (met EL34 erin op 't ogenblik) en bijpassende 2x12 kast met celestions mc-90

    De versterker is in goede conditie. Ik heb 'm nieuw gekocht bij Kees Dee in Amersfoort.

    De voor en eindverker buizen zijn een aantal jaren geleden vervangen maar hebben nadien niet veel kilometers gemaakt za'k maar zeggen omdat ik kort nadien voor een Marshall achtige amp ben gegaan. Eind buizen zijn nu EL34, maar ik heb de originele 6L6's ook nog liggen. Die zijn niet meer in topconditie maar doen het nog wel. De versterker is te testen in mijn woonkamer in Barneveld mits U rekening houdt met mijn onder en boven buren.

    Vraagprijs samen is 1000 euro, enkel de top 750 euro, enkel de cab 300 euro.

    De reden van de verkoop is dat ik gas heb voor een goeie buizen combo die niet spontaan voor een hernia zorgt met een 1x12.
    2x12 is verkocht, nu de top nog.. Voor 750 euro, een uitstekende 3 kanaals top! Wie of wie!

    Laatst gewijzigd door mrweird; 26 april 2015 om 19:38

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top