Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 16 van 25 EersteEerste ... 61415161718 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 160 van 249

Discussie: Verkooptopic!!

  1. #151

    Standaard

    Ik heb nog een Ibanez tube screamer stackje op marktplaats staan. Indien geïnteresseerd graag reageren via marktplaats.

  2. #152
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Ik ben van plan mijn Hughes & Kettner 50 watt head en de matching 2x12 cab te verkopen. Voordat ik hem op marktplaats zet, peil ik eerst de interesse hier. De amp is nagezien en werkt goed. Zowel de head als de cab zijn in mooie staat en komen met de originele H&K hoezen en de drieweg-voetschakelaar: channel, boost en second mastervolume.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  3. #153
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Berichten
    5.053

    Standaard

    Welke luidsprekers zitten erin? Heb 'm niet nodig maar mooi ding, wat kost zoiets tegenwoordig?

  4. #154

    Standaard

    Alleen een merknaam zegt mij niet zoveel. Welke is het?

  5. #155
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Sorry guys, het is de Statesman 50 watt EL34 head plus cabinet (op wieltjes). Met Eminence Rockdriver Cream speaker die voor dit model zijn ontwikkeld.

    Head, cab, footswitch en tuki's: 600 euro.
    Laatst gewijzigd door telerocker; 18 mei 2018 om 22:46
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  6. #156

    Standaard





    Een goede JCM 800 4104 uit 1982, met verticale inputs. Voor 699 euro maggie de deur uit! Rola Celestion G12-80 speakers zitten er nog in.

    Als extra toevoeging zit er een Retro Amp SFX loop in. Vermogen van de amp is 50 watt.
    Laatst gewijzigd door o0rollo0o; 21 mei 2018 om 15:07

  7. #157

    Standaard

    Zou er alleen wel even bij vertellen dat er wat aan gemodificeerd is.
    My Róisín Dubh is my one and only true love

  8. #158

    Standaard

    Oja, er zit Retro Amp SFX loop in. Niet met opzet vergeten hoor Heb het bericht aangepast. Stond wel bij de advertentie op mp / gitaarmarkt.

  9. #159
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Berichten
    5.053

    Standaard

    Faire prijs, tis toch wel een klassieker.

  10. #160
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    9.482

    Standaard

    Hallo,

    In verband met het verkleinen van de collectie doe ik mijn Hook Captain 34 set van de hand. Het gaat om de Hook Captain 34 top en de bijpassende Hook 2x12 met het ovale open back gat aan de achterkant.

    De set is natuurlijk gebruikt, maar in goede staat. De top heeft 2 jaar geleden een beurt gehad bij Leendert Haaksma en is daarna niet meer op het podium gebruikt. In de jaren daarvoor heb ik hem natuurlijk wel op het podium gebruikt maar door het vervoer in de bijpassende flightcases zie je dat er niet aan af.

    Ik verkoop de set het liefst compleet maar eventueel kan de set in overleg in delen verkocht worden.

    Het gaat dan om:
    - Hook Captain 34: De eerste productieversie met EL34 buizen, plexi achtige eindtrap en Mercury Magnetics transformatoren, losse prijs: 1400e
    - Hook 2x12: open back met ovale gat, zit een vintage Celestion G12S65 en een vintage Celestion G12H30 75Hz speaker in, losse prijs: 400e
    - Flightcases door Thon Hauben voor zowel de top als de speakerkast, ze passen ook om een tal van andere tops en 2x12 cabs, losse prijs, 100e per stuk

    Komt natuurlijk inclusief footswitch en speakerkabel.

    De set is uit te proberen in Zwijndrecht, Zuid-Holland, in overleg ook op podium volume.

    Ik verkoop de set het liefst, maar mocht je iets interessants hebben om in te ruilen (Bogner Duende 6V6 combo, Fender/Gibson/Gretsch, of ander high-end spul), dan heb ik misschien wel interesse.

    Voor meer informatie kan je altijd een berichtje sturen.

    Groetjes!
    Alexander

    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top