Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 25 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 249

Discussie: Verkooptopic!!

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.379

    Standaard Verkooptopic!!

    TKA: ZT Lunchbox “Het Broodtrommeltje”

    “Waar is je versterker? Ik zie hem niet?” (Ik) “Je gaat hem wel horen.” Of: “Heb je je versterker bij je?” (ik) “Ja.” “Waar dan?” (Ik) “In de fietstas.”

    En dan de monden open zien vallen als je hem opendraait. Altijd weer leuk. Deze is dubbel dus overcompleet. Niet mee de deur uitgeweest, als nieuw.

    Via de AUX ingang achterop trouwens ook een superieure boombox voor joe smartphone/tablet . Blaast de hele Mediamarkt weg.

    Komt in OVP en kan daarin worden opgestuurd met PostNL. Vaste prijs 200 euri.

    Prive verkoop, geen garantie, verkoop a contant, geen inruil.


  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.755

    Standaard

    Fender Hotrod DeVille 2x12 USA.
    Uit de eerste serie , werkt 100% , zeer nette conditie , speakers vervangen door Jensen C12K , inclusief footswitch en hoes.
    €500 vast.



  3. #3

    Standaard

    Te koop aangeboden : Een Kool & Elfring 1x12 Cab + Celestion G12m greenback speaker van 15Ohm en 20watt.
    De speaker verkeerd in prima staat. De Cab heeft zéér lichte slijtage. Verkeerd verder in prima staat en werkt.
    De Kool & Elfring cab met speaker kan opgehaald worden in Putten, Gelderland.. Vraagprijs : 250,-






  4. #4
    Moderator
    Geregistreerd
    30 juli 2010
    Locatie
    Rotterdam-Zuid
    Berichten
    10.444

    Standaard Verkooptopic!!

    In dit topic kan je je spulletjes te koop aanbieden, zolang Gitaarmarkt het niet doet. Wel met een paar regels.

    1) Geef een goeie beschrijving, dus merk en type, leeftijd, gebruikssporen of schade, je woonplaats (afhalen of opsturen) en uiteraard de vraagprijs. Als het effe kan ook een foto.

    2) Onderhandelingen via PM. Geen biedingen in het topic dus.

    3) Geen onnodig commentaar, zoals 'Hé, die heb ik ook!'

    Bij geslaagde verkoop of na drie maanden verwijderen we de posts.

    LET OP, dit wordt streng gemodereerd. Discussie met de mods alleen per PM
    Ik buig voor niemand. Ik heb een slechte rug.


    Te koop: Cort Actionbass , zie advertentie!

  5. #5

    Standaard

    Peavey 5150 combo. met aparte top behuizing, je kan kiezen waar de amp in moet. oudje (zoals alle originele 5150's ), technisch helemaal in orde, met footswitch. Locatie Sittard, 500 euro. Foto's op verzoek.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 oktober 2012
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    326

    Standaard Fryette Memphis 30 combo - Made in USA

    Nieuw aangekocht in 2013
    Perfecte staat
    Class A
    Hi/Lo kanalen
    30W/18W schakelbaar
    FX loop parallel/serie- hi/lo-level/mix regelbaar
    12" luidspreker
    springreverb
    footswitch
    etc...

    Nieuwprijs: 1629,- Euro
    Vraagprijs: 1200,- Euro

    GEEN RUIL!!!












  7. #7

    Standaard

    Te koop:

    Bugera 333xl infinium top + Harley Benton vintage speakerkast
    De bugera scheurt ontzettend hard en op de crunch channel en de lead channel heb je gain over!
    De clean is clean, eigenlijk best lekker want je overstuurt hem niet hoe luid je hem ook zet.

    Het HB-cabinet heeft 2x celestion v30's (12 inch)
    Met dat cabinet kan je schakelen tussen 8 & 16 ohm en deze speakers maken de amp veel warmer en 'levendiger'.

    Ik ben zelf op zoek naar een klein versterkertje omdat ik binnenkort uit huis ga
    Als je hem wilt uittesten: de koffie staat klaar en ik heb een les paul en strat waarop je hem kan proberen!
    Zelf gitaar meenemen is natuurlijk al helemaal top

    vraagprijs 475 euro
    foto's: http://link.marktplaats.nl/m904434259 (het uploaden van foto's was een beetje groot)

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    9.482

    Standaard

    TKA: Marshall JTM60, 1x12 60W buizen combo. Vreet 2x EL34 buizen en 5x 12AX7 en weegt ondanks dat niet bijzonder veel. Mooi portable plug and play ampje.

    De versterker is zowel optisch als technisch 100% in orde. 2 Kanalen, clean en crunch. Het cleane kanaal is on-marshall mooi helder en bellerig, het crunchy kanaal heeft met de gein laag een mooie dikke open Marshall drive. Komt inclusief originele footswitch.

    De vraagprijs is niet veel, het leven is al duur genoeg en hij staat hier in de weg, voor 350e mag iemand hem op komen halen. Hij is zowel in Delft als Rotterdam als Zwijndrecht (NL) te proberen.

    Voor meer info kan je me een berichtje sturen.

    En natuurlijk de foto's:

    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 juli 2007
    Locatie
    Gat in de grond
    Berichten
    3.434

    Standaard

    Hughes & Kettner Switchblade 100 combo
    Vraagprijs: € 550,-
    Locatie: Deurne

    De eerste versie van de Switchblade combo, daarna volgde de TSC serie. Een 100 watt versterker (volledig buizen) met vier kanalen en verschillende digitale effecten aan boord (chorus, tremolo, flanger, delay en reverb).

    Amp heeft een effects-loop en is volledig MIDI aan te sturen. Specificaties zijn op internet te vinden. Om een indruk te geven van wat deze versterker allemaal kan kijk even op YouTube. Er zijn meerdere video's en meerdere demo's van te vinden.



    Helaas mist de footswitch!

    Is nog in goede staat. Nooit on the road geweest dus ook cosmetisch zéér goed.

    Ik doe hem weg omdat ik meer een classic rock sound zoek (à la Marshall JMP). Ruilen tegen een dergelijke versterker wellicht ook interessant!

    Laatst gewijzigd door Ace 1.15.19; 10 maart 2015 om 02:22
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juni 2007
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    626

    Standaard

    Marshall JCM900 1936 2x12 cabinet

    Wegens overcompleet. Nieuw gekocht in 2000, heeft daarna flink wat podia mogen bezoeken, vandaar dat het tolex wat te lijden heeft gehad. Technisch in prima staat, en door de vlieguren die hij gemaakt heeft wat warmer van klank en niet meer zo pinnig als de T75 nieuw vaak klinken.

    Vraagprijs 250 euro




 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top