Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 43

Discussie: Verkooptopic!!

  1. #11

    Standaard

    Is deze incl fles ?
    Richprijs ?

    Echte fender elementen ?




    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Watson Bekijk bericht


    Is deze incl fles ?
    Richprijs ?

    Echte fender elementen ?
    Jack & Danny's jazz bas

    Voorzien van chromen kappen.
    De neck-pick-up (Fender ) is verplaatst naar boven voor monsterlijke lage tonen.
    Beide pick-ups hebben een tone-control, een 3weg schakelaar en Master volume zorgen voor de rest.
    Uit te proberen in Coevorden.
    Ophalen/verzenden/inruil is allemaal mogelijk! (K.k)



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Binnenkort mn nieuwe site van mn band:
    "Hallo Ik ben Dirk en ik lik vogels "
    goede bleus ! en kneiterhard

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BassAgent Bekijk bericht
    Dat zijn wel een heleboel aannames in 1 zin, Mike...
    sorry.. ik neem niet zonder meer aan dat jouw boek mank zou gaan aan hetgeen ik heb verwoord.. ik heb alleen een nogal onaardige manier om dat te schrijven... je wilde weten of er belangstelling zou zijn en ik heb slechts omslachtig aangegeven wat voor mij bij 'een ander boek' een teleurstelling was . En overigens ter geruststelling : ook native speakers maken wel eens taalfouten in hun eigen taal en idem soms professionele vertalers die bepaald idioom of jargon niet blijken te kennen. We gaan je boek zien verschijnen. dat is het belangrijkste.
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Watson Bekijk bericht


    Jack & Danny's jazz bas

    Voorzien van chromen kappen.
    De neck-pick-up (Fender ) is verplaatst naar boven voor monsterlijke lage tonen.
    Beide pick-ups hebben een tone-control, een 3weg schakelaar en Master volume zorgen voor de rest.
    Uit te proberen in Coevorden.
    Ophalen/verzenden/inruil is allemaal mogelijk! (K.k)



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Da's een prima basje, maar waarom doe je 'm weg? Daar kun je toch nooit een fatsoenlijk bedrag voor vangen?

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Basvarken Bekijk bericht
    Een enkeling van jullie weet misschien dat ik al jaren bezig ben met het maken van een boek over Gibson bassen.
    Welnu, het boek is af. En ik kan het gaan laten drukken. Alleen is de vraag, hoeveel ga ik er laten drukken?
    Vandaar dat ik even jullie input nodig heb. Wie van jullie zou er geïnteresseerd zijn in dit boek?

    Het boek bestaat uit 180 pagina's.
    Full colour gedrukt op 115 grams mat MC. Met 300 grams Softcover omslag.
    Er staan meer dan 400 foto's van meer dan 80 verschillende Gibson modellen (en meer dan 70 Epiphones).
    Elke bas heeft een korte omschrijving waarin de wetenswaardigheden over dit specifieke model uiteengezet worden.
    Het is geen wetenschappelijk/encyclopedisch werk, maar eerder een overzicht van en door een liefhebber.
    Maar wel het enige boek ter wereld dat uitsluitend over Gibson bassen gaat!

    De prijs wordt € 30,-
    Bijkomende verzendkosten zijn afhankelijk van waar je woont (NL, BE, FR, UK, etc)

    De bedoeling is om het boek zeker binnen nu en twee maanden beschikbaar te hebben.
    Ik zou graag willen weten wie dit boek zou kopen. Puur interessepeiling. Geen echte inschrijflijst. (dat komt misschien later nog)

    Ik weet niet goed hoe het werkt in dit topic. Of je hier kunt reageren? Of dat je mij een PM stuurt? Het liefst zou ik er eigenlijk een poll van maken, maar die optie zie ik niet.

    Hier zijn een paar voorbeelden van spreads uit het boek:









    wow knap man! ik hoop dat je dat goed verkocht krijgt, vooral een kwestie van promo maken denk ik ook. Gibson bassen, niet meest evidente keuze, en juist daarom echt interessant. succes!

  5. #15

    Standaard

    mooi man, ziet er goed uit! ik heb interesse.
    Check even Chris Dekker van de Bassist. Is ook een Gibson bas liefhebber en wellicht een actie met het blad?



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Basvarken Bekijk bericht
    Een enkeling van jullie weet misschien dat ik al jaren bezig ben met het maken van een boek over Gibson bassen.
    Welnu, het boek is af. En ik kan het gaan laten drukken. Alleen is de vraag, hoeveel ga ik er laten drukken?
    Vandaar dat ik even jullie input nodig heb. Wie van jullie zou er geïnteresseerd zijn in dit boek?

    Het boek bestaat uit 180 pagina's.
    Full colour gedrukt op 115 grams mat MC. Met 300 grams Softcover omslag.
    Er staan meer dan 400 foto's van meer dan 80 verschillende Gibson modellen (en meer dan 70 Epiphones).
    Elke bas heeft een korte omschrijving waarin de wetenswaardigheden over dit specifieke model uiteengezet worden.
    Het is geen wetenschappelijk/encyclopedisch werk, maar eerder een overzicht van en door een liefhebber.
    Maar wel het enige boek ter wereld dat uitsluitend over Gibson bassen gaat!

    De prijs wordt € 30,-
    Bijkomende verzendkosten zijn afhankelijk van waar je woont (NL, BE, FR, UK, etc)

    De bedoeling is om het boek zeker binnen nu en twee maanden beschikbaar te hebben.
    Ik zou graag willen weten wie dit boek zou kopen. Puur interessepeiling. Geen echte inschrijflijst. (dat komt misschien later nog)

    Ik weet niet goed hoe het werkt in dit topic. Of je hier kunt reageren? Of dat je mij een PM stuurt? Het liefst zou ik er eigenlijk een poll van maken, maar die optie zie ik niet.

    Hier zijn een paar voorbeelden van spreads uit het boek:










  6. #16

    Standaard

    Chris is een goeie vriend. En vanaf het prilste begin op de hoogte van dit project!
    Dank voor het meedenken

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Basvarken Bekijk bericht
    Chris is een goeie vriend. En vanaf het prilste begin op de hoogte van dit project!
    Dank voor het meedenken
    Misschien inderdaad de vakbladen een recentie laten schrijven al dan niet icm een prijsvraag. Maakt nieuwsgierig!

  8. #18

    Standaard

    Gibson heeft aangeboden om hun verdieping in de A'dam toren beschikbaar te stellen voor de boekpresentatie. Echt een toplocatie!
    Hoe gaaf is dat?
    Datum moeten we nog prikken.
    Ik hou jullie op de hoogte.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Misschien inderdaad de vakbladen een recentie laten schrijven al dan niet icm een prijsvraag. Maakt nieuwsgierig!
    Laten we het een "recensie" noemen, dat maakt tenminste nieuwsgierig om de juiste redenen


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Basvarken Bekijk bericht
    Gibson heeft aangeboden om hun verdieping in de A'dam toren beschikbaar te stellen voor de boekpresentatie. Echt een toplocatie!
    Hoe gaaf is dat?
    Datum moeten we nog prikken.
    Ik hou jullie op de hoogte.
    Da's niet verkeerd zeg....! Een lekker zetje in de rug zo!

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    860

    Standaard Gretsch 5420T Nieuwstaat

    Wegens inkrimpen hobby.






    525.00€

    Ook te koop een Seagull Original met ingebouwd element en stemapparaat ook in werkelijk nieuw staat

    en een mooie Artisan Jaz gitaar

    heb je serieuze interesse dan kan ik je meer foto's mailen.

    Gitaren te zien in Cranendonck (Budel)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top