Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 33 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 328

Discussie: Verkooptopic!!!

  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 januari 2007
    Locatie
    Wilnis
    Berichten
    806

    Standaard Reverend club king 290 semi hollow

    Bij deze bied ik mijn Reverend club king 290 semi hollow te koop aan:

    Specs:

    25.5 scale maple neck
    KORINA BODY / solid SPRUCE top
    PIN-LOCK TUNERS
    DUAL-ACTION TRUSS ROD
    Graphite NUT
    BASS CONTOUR knop
    2 CUSTOM P90 PICKUPS

    komt met originele koffer en is uiteraard bij mij thuis uit te proberen.

    De gitaar heeft lichte gebruikssporen aan de achterkant en de koffer heeft wat lichte gebruikssporen, maar de gitaar is in bijna nieuwstaat (zie foto's)

    Inruil met een fender usa of mij telecaster / stratocaster / jaguar / jazzmaster bespreekbaar

    Nog onbekend met dit merk / deze gitaar, check dan zeker deze even om een idee van de te gekke tone te krijgen:
    www.youtube.com/watch?v=rTOTSWb5UEo

    richtprijs ~650 euro of inruil bespreekbaar met een usa / mij fender tele / strat / jazz / jag






  2. #42

    Standaard

    Bij deze mijn limited edition Epiphone les paul Zakk Wylde Custom te koop.
    Geüpgraded met actieve elementen: Seymour duncan Blackouts en een originele Epiphone hard case koffer

    Gitaar speelt en klinkt fantastisch maar gaat weg omdat ik al 2 andere Les Paul's heb (waarvan 1 gibson met DEZELFDE Seymour Duncan elementen) en deze overbodig is.

    Richtprijs 500 euro.







    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Niet meer beschikbaar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miked Bekijk bericht
    heeft er iemand hier belangstelling voor mijn fender stratocaster 60’s classic (mim) in candy apple red met palissander toets?
    € 650,00
    eventueel ruilen (zie onderaan de tekst)

    [img][/img]

    [img][/img]

    [img][/img][img][/img]




    serienummer mz9468761

    vintage stijl tremolobrug,
    mintgroene drie-laags slagplaat
    vintage correcte stemmechanieken.
    Vintage strat elementen

    voorzien van de fender straplocks die veel meer sophisticated zijn dan de boston straplocks, zien er uit als verchroomde 60’s radioknoppen http://intl.fender.com/en-nl/guitar-...-locks-chrome/

    verkeert in staat van nieuw.
    Levert je echt de stratocaster geluiden die je met de sixties en seventies associeert van beach boys tot j hendrix tot deep purple (al naar gelang de instellingen op de versterker…)
    komt met een tweed koffer waarop ik zelf een origineel fender logo heb geschoefd.

    Top ding maar ik heb er maar een paar keer op gespeeld; ik ben vanaf mijn 15e gewend aan de gibson stijl mensuur en toetsradius…kan aan de strat niet wennen

    zie voor de specs:
    http://intl.fender.com/en-nl/guitars...ndy-apple-red/

    ruilvoorstellen? Gibson les paul studio in honey burst, cherry burst of goldtop (bij voorkeur dark back) of een (oude) tokai ls 60/70/80 in honeyburst
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  4. #44

    Standaard Verkooptopic!!!

    Hallo allemaal,

    Ik heb hier een opgedofte Squier cabronita Telecaster staan. Het betreft een uit de vintage modified-serie.

    Met opgedoft bedoel ik:
    *Seymour duncan Lil'59 in de brug
    *Fender roller nut
    *Roller brugzadels en snaargeleiders
    (Blijft loepzuiver bij het bigsby gebruik)
    *Fender potmeters en treble-bleed circuit.
    *Les Paul -stijl schakelaar
    *no-load tone potmeter.

    Uit te proberen in Coevorden, ophalen of verzenden kan allebei.
    Richtprijs €500,-

    Laatst gewijzigd door Watson; 4 november 2015 om 16:59

  5. #45

    Standaard

    Ik ben van plan om mijn Gibson '67 SG special reissue met P90's te verkopen. Deze gitaar was een 'guitar of the week' zo'n 6 jaar terug en er werden er slechts 400 van gemaakt. Iemand enig idee hoeveel ik er vandaag voor zou kunnen krijgen? De gitaar zelf is nog in perfecte staat.

    Hier de link: http://archive.gibson.com/jp-jp/Divi...eissue-Week37/

    Alvast bedankt!

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    JAPANSE VINTAGE PICKUPS !!!
    1 Ibanez Super 70 element (ooit uit m'n Ibby Rocket Roll gehaald) met 30 cm draad (100 eur)









    en twee japanse T-Tops (ex Epiphone) met ruim 25 en 30 cm draad. Met oude natuurlijk ge-agede humbuckerringen. (100 eur).
    Over die japanse T-tops gaat het verhaal(http://www.mylespaul.com/forums/pick...son-t-top.html ) dat de spoelen bij het afbouwen van de Gibson productie in Kalamazoo naar Japan werden verscheept om daar elementen te wikkelen.
    Kan kloppen, want deze komen uit een Epihone Scroll.



    Eentje nog fris (de cover is pas recent verwijderd)


    en eentje natuurlijk ge-aged


    Ophalen en betalen in Haarlemmermeer-Noord (where airplanes crash) dan kan je ze desgewenst ook nog doormeten (zelf multi-metertje meenemen), of na betaling opsturen per aangetekende post met vergoeding van verpakkings- en verzendkosten.
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  7. #47

    Standaard

    Hierbij bied ik mijn Morris L6s Copy te koop aan.

    Gitaar is gemaakt in Japan, Body en neck zijn compleet van Maple.

    Is nog helemaal origineel, alleen de Potmeters heb ik vervangen. originele begonnen te kraken.

    Elementen moeten een keer ge-waxpot worden, aangezien ze redelijk microfonisch zijn. (met teveel Gain gaat hij piepen).

    Verder is de gitaar in top staat! Speelt erg soepel, en is mooi laag afgesteld. ook de intonatie is nagekeken en afgesteld. Frets zijn nog als nieuw.
    Er zitten straplocks bij, en ook de originele strapbuttons krijgt u erbij.

    Mocht u een Sound sample willen horen dan kunt u mij een mailtje sturen.

    Gitaar is hier (Baarn) uit te testen over een Marshall JVM205H, of kan verstuurd worden (kosten koper).

    Vraagprijs: €150,-




    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2015
    Locatie
    Breda
    Berichten
    650

    Standaard Te ruil!

    Omdat ik toch merk dat ik veel meer een Stratocaster-man dan een Les Paul-man ben biedt ik mijn Les Paul studio te ruil aan.

    Het gaat om de volgende:

    Merk: Gibson
    Model: Les Paul
    Type: Studio 2010
    Kleur: Wine Red met gouden hardware
    Woonplaats: Breda

    Het liefst ruil ik de Les Paul maar als ik een vraag prijs op zou moeten plakken... Neig ik naar €900,00 euro.

    De originele zwarten knoppen zijn vervangen door goudkleurige en er zijn straplocks op gekomen. Ik was bezig om alle plastic delen cremekleurig te maken alleen heb ik al 2x een bestelling binnen gehad met niet passende delen.
    Alle originele knoppen etc. zijn nog gewoon aanwezig.
    Ook is hij helemaal compleet en krijg je er de originele koffer bij.






    Hij is nog erg netjes. Op een klein plekje bij de hoorn na (waar een beetje blanke lak weg is) is de gitaar vrijwel smetloos.

    Voorkeur is om hem te ruilen tegen een USA Stratocaster.
    Qua kleur... Surf green, fiesta red, olympic white of een sunburst.

  9. #49
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Nette gitaar. Creme slagplaatje erop en gaan

  10. #50

    Standaard

    Fender Lite Ash Telecaster

    light ash body
    birdseye maple neck and fingerboard
    Seymour Duncan Alnico Pro2 staggered pickups
    22 medium jumbo frets
    abalone inlays
    chrome hardware
    vintage white

    gitaar verkeert in zeer nette staat en speelt nog altijd heel lekker.
    Alles origineel, en komt met gigbag ( waarvan de ritsen van de compartimenten niet meer werken, de "hoofdrits" functioneert perfect, dus de gitaar kan nog steeds goed en veilig opgeborgen worden)

    vraagprijs : 550 euro

    ikzelf ben van België, maar ben komende dinsdag wel aanwezig in Nederland ( moest dat misschien voor iemand een voordeel zijn )










 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top