Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 33 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 328

Discussie: Verkooptopic!!!

  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 oktober 2002
    Locatie
    Barneveld
    Berichten
    1.614

    Standaard v/d Haar strat

    Te koop in Barneveld;
    v/d Haar strat in de kleur lake placid blue.
    In 2008 gekocht en sindsdien een heerlijke aanvulling van de collectie. Helaas veranderen de tijden en de smaken dus mag deze het veld ruimen om de collectie uit te dunnen.
    De kleur is lastig met camera vast te leggen maar heeft een hele fijne metalliek korrel in de nitro lak.
    De gitaar heeft een lichte relic die in mijn ogen smaakvol is en niet over de top.
    De elementen zijn Suhr V60 lp's en de rest van de elektronica is CTS, CRL en switchcraft.
    De toets is van lekker donker palissander en heeft een compound radius van 9,5 naar 12. De frets zijn medium jumbo en hebben nog voldoende vlees om ze eventueel te vlakken en te crownen. De hals is geolied met danish oil en heeft een volle C profiel en is vergelijkbaar met mijn Gibsons.
    De vibrato heeft een stalen blok en voegt een lekkere scheut sustain in de mix.

    Helaas zit er geen koffer of gigbag bij. Het jengelstengeltje is nog wel aanwezig. Backplate heb ik nooit er op gehad, maar zijn wel gaten voor geboord.

    Vraagprijs is €950









    Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
    Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab

  2. #32

    Standaard

    Te koop:
    - Jackson KE3, €500,-
    Incl. hardcase, laatst nog laten intoneren. Pick-ups: Seymour Duncan JB TB4/Jazz SH2N. Tegenwoordig verkopen ze de Kelly's helaas alleen nog maar met EMG pick-ups, tenzij je voor de KE2 gaat maar die is gelijk 3 duizend euro duurder.
    Foto: http://postimg.org/image/611hv7u9j/
    - Jackson WRMG €500,-
    Incl. hardcase, weinig gebruikt, ligt al jaren netjes in de case. Pick-ups: EMG 81/85
    Foto: http://postimg.org/image/a2mpvb069/
    - Randall RG100SC, €200,-
    Dé Dimebag (Pantera) combo, als je opzoek bent naar zo'n geluid is dit echt een fantastische versterker, maar ook zeker geschikt voor andere stijlen. Clean channel is ook erg mooi, mede vanwege de fijne chorus en reverb. Er zijn 2 overdrive channels, één met een meer 'rock' geluid, en de ander met een meer 'metal' geluid. Het is een oudje, en gebruikerssporen zijn aanwezig, maar hij doet het nog goed. En ja, ik had hem wel even mogen afstoffen.
    Foto: http://postimg.org/image/pn5fxkj83/
    - Dean Edge 4 (Fretless), €400,-
    Fretloze bas, bij aankoop (defecte) elektronica laten vervangen, weet alleen niet meer precies hoe dat zat, hij doet het in ieder geval erg goed . Zeer mooi instrument met een dik geluid.
    Foto: http://postimg.org/image/v7vubv875/

    Bieden mag, maar de instrumenten zijn allemaal in zeer goede staat, dus niet te gek . Afhalen kan in Gorinchem op afspraak.

  3. #33

    Standaard

    Af te halen in Utrecht: Een Mexicaanse Telecaster uit 1998. (Bijna) 10 jaar geleden tweedehands aangeschaft, mag nu weg omdat ik toch tot de conclusie ben gekomen dat ik meer van de short scales ben. Ik heb de gitaar voorzien van een nieuwe hals met rosewoodtoets omdat de frets op de originele hals inmiddels flink zijn ingesleten. De originele hals is bij de koop inbegrepen, wat betekent dat de handige Harries onder ons de gitaar dus in originele staat kunnen terugbrengen.
    De electronica heb ik recentelijk geüpgraded met een Switchcraft barrel-stijl output, voorzien van metalen Les Paul-stijl bevestigingsmateriaal en CTS pots.

    Na veel toezeggingen zonder opvolging zet ik deze maar hier, in de hoop dat 'ie een nieuw onderkomen vindt bij een liefhebber van het forum. Voor 250 euro mag de gitaar bij mij op de Uithof opgehaald worden. Zie voor foto's marktplaats advertentie: m955466443 of http://muziekinstrumenten.tweedehand...elecaster.html

    Edit: taalfoutjes

  4. #34

    Standaard

    Verkocht

    Gibson Explorer met EMG pickups.
    81 bij de brug en 60 bij de hals.
    Ongeveer vijf jaar geleden (nieuw) gekocht bij de Musicstore.
    Pickups direct vervangen door deze EMG's.
    De Gibson pickups daarna verkocht.
    Geen schade. Wel gebruikt. In een goeie staat.

    € 750,00

    Alleen op te halen in Nijmegen.

    Geen inruil.












    Laatst gewijzigd door Toni Macaroni; 14 september 2015 om 17:40 Reden: Verkoop

  5. #35

    Standaard

    Ik verkoop mijn Vigier Marilyn Pearl White,
    Zoals elke Vigier gitaar is deze van hoge klasse en hoogwaardig materiaal gemaakt.
    Ze is in heel goede staat is ongeveer 3 jaar oud en komt een vigier custom case bij.
    ik zou er toch nog graag rond de 1200-1500 voor willen
    Enkele specs zijn :

    Phenowood fretboard ( ebony )
    Fixed bridge
    Schaller m6 tuners
    Zero fret system
    Dimarzio x2N pickups

    Nieuwprijs van de vigier was 3088 euro
    Ik zie ook een ruil zitten in modellen van
    Ibanez, ESP, jackson of Steinberger
    Er zijn 1000 van deze gemaakt ik heb nummer 0288

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Ik kan niet echt aan hem wennen dus gaat hij helaas weer weg. Mijn Gibson Explorer Gothic uit 2001 gemaakt op de Nashville Plant.
    De EMG's zijn vervangen door een Seymour Duncan Jazz (SH2) in de hals en een Bareknuckle Holydiver in de brug.
    Originele koffer is in erg nette staat, papieren en tool zitten erbij.
    Ook zonder Holydiver te verkrijgen en met vervangend element.
    Vraagprijs: 800,00 euro



    Voor meer foto's: http://link.marktplaats.nl/m966013012
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Heeft er iemand hier belangstelling voor mijn Fender Stratocaster 60’s classic (MIM) in candy apple red met palissander toets?
    € 650,00
    Eventueel ruilen (zie onderaan de tekst)

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG][IMG][/IMG]




    Serienummer MZ9468761

    Vintage stijl tremolobrug,
    Mintgroene drie-laags slagplaat
    Vintage correcte stemmechanieken.
    Vintage strat elementen

    Voorzien van de Fender Straplocks die veel meer sophisticated zijn dan de Boston straplocks, zien er uit als verchroomde 60’s radioknoppen http://intl.fender.com/en-NL/guitar-...-locks-chrome/

    Verkeert in staat van nieuw.
    Levert je echt de stratocaster geluiden die je met de sixties en seventies associeert van Beach Boys tot J Hendrix tot Deep Purple (al naar gelang de instellingen op de versterker…)
    Komt met een tweed koffer waarop ik zelf een origineel Fender logo heb geschoefd.

    Top ding maar ik heb er maar een paar keer op gespeeld; ik ben vanaf mijn 15e gewend aan de Gibson stijl mensuur en toetsradius…kan aan de Strat niet wennen

    Zie voor de specs:
    http://intl.fender.com/en-NL/guitars...ndy-apple-red/

    Ruilvoorstellen? Gibson Les Paul Studio in Honey Burst, Cherry Burst of Goldtop (bij voorkeur dark back) of een (oude) Tokai LS 60/70/80 in Honeyburst
    Laatst gewijzigd door MikeD; 20 september 2015 om 09:15
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Verkocht..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Ik kan niet echt aan hem wennen dus gaat hij helaas weer weg. Mijn Gibson Explorer Gothic uit 2001 gemaakt op de Nashville Plant.
    De EMG's zijn vervangen door een Seymour Duncan Jazz (SH2) in de hals en een Bareknuckle Holydiver in de brug.
    Originele koffer is in erg nette staat, papieren en tool zitten erbij.
    Ook zonder Holydiver te verkrijgen en met vervangend element.
    Vraagprijs: 800,00 euro



    Voor meer foto's: http://link.marktplaats.nl/m966013012
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 juli 2015
    Locatie
    Op een eiland (echt waar!)
    Berichten
    110

    Standaard

    Gratis afhalen in Dordrecht of tegen verzendkosten op te sturen:

    Diverse hardware van een Harley Benton pakket die ik niet gebruikt heb.
    Brug
    Toon en volumeknop (opdruk type, dus geen schroefje)
    Stemmachanieken
    Plastic plaatje voor achter de neckplate
    Jackplate
    Switch knop
    Slagplaat enkellaags

    Verder nog Kluson adapter buschings voor kleine gaten (geen moderne 10mm dus)
    Tophat switch






    Laat maar weten, anders ligt het over 10 jaar hier nog op zolder en weggooien vind ik weer zonde.
    Laatst gewijzigd door Thocaster; 27 september 2015 om 14:11
    Handtekening....

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 oktober 2002
    Locatie
    Barneveld
    Berichten
    1.614

    Standaard

    VERKOCHT


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ash ketchum Bekijk bericht
    Te koop in Barneveld;
    v/d Haar strat in de kleur lake placid blue.
    In 2008 gekocht en sindsdien een heerlijke aanvulling van de collectie. Helaas veranderen de tijden en de smaken dus mag deze het veld ruimen om de collectie uit te dunnen.
    De kleur is lastig met camera vast te leggen maar heeft een hele fijne metalliek korrel in de nitro lak.
    De gitaar heeft een lichte relic die in mijn ogen smaakvol is en niet over de top.
    De elementen zijn Suhr V60 lp's en de rest van de elektronica is CTS, CRL en switchcraft.
    De toets is van lekker donker palissander en heeft een compound radius van 9,5 naar 12. De frets zijn medium jumbo en hebben nog voldoende vlees om ze eventueel te vlakken en te crownen. De hals is geolied met danish oil en heeft een volle C profiel en is vergelijkbaar met mijn Gibsons.
    De vibrato heeft een stalen blok en voegt een lekkere scheut sustain in de mix.

    Helaas zit er geen koffer of gigbag bij. Het jengelstengeltje is nog wel aanwezig. Backplate heb ik nooit er op gehad, maar zijn wel gaten voor geboord.

    Vraagprijs is €950









    Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
    Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top