Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 33 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 328

Discussie: Verkooptopic!!!

  1. #21

    Standaard



    Verkoopspraatje:
    The Chapman ML-1 is the Swiss Army Knife of guitars, combining high-powered brutal yet clear tones from the Guitarnivore humbucker, through to the crisp, woody tones from the Extreme Victory single coils. Equipped with coil splitting, this guitar can deliver a myriad of awesome sounds to suit any guitarist.

    Specificaties:

    Solid Mahogany Body
    25.5" Scale Length
    Maple Neck
    Ebony Fingerboard
    Thin C Neck Contour
    Recessed Bolt-on Neck Construction
    13.8" Fretboard Radius
    22 Extra Jumbo Frets
    Grover Machine Heads
    42mm TUSQ Nut
    Wilkinson WVPCR Tremolo
    1 × Chapman Guitars Guitarnivore Humbucker (Alnico Passive, High Output)
    2 × Chapman Guitars Extreme Victory Single Coil (Alnico Passive, Medium Output)
    Tremolo Arm + Extra Spring (niet gemonteerd)

    Enkel ophalen te Oosteeklo (België). Je kan ze natuurlijk testen.

    Nieuwprijs: http://www.thomann.de/gb/chapman_guitars_ml_1_nat_m.htm

  2. #22

    Standaard Music Man Silhouette Special SSS

    Te koop aangeboden: Music Man Silhouette Special SSS in het mooie Orange Firemist. Inclusief straplocks, riem en originele Music Man koffer. Prijs: € 975.

    In goede staat en super bespeelbaarheid zoals te verwachten van een Music Man. PM me voor vragen, je krijgt altijd een antwoord.









    Music Man, Custom 77, Orange, ENGL, Kool & Elfring.

  3. #23

    Standaard

    Vroege 1980 Tokai LS-120 te koop in CS finish.

    Opvallende Tokai door zijn grain lijnen in de veneer top en fading van de kleur in de top daar waar de onderarm steunt, net als een echte 50s burst.
    Ze kwam tot mij met Grovers en een niet functionerende DiMarzio brug element. Ik heb de pickups vervangen door Duitse boutique pickups (AGL pickups). De originele DiMarzio's komen er natuurlijk ook bij.
    De ABR brug is vervangen door een Faber HYBRIDge-M-59NA locking ABR. Potmeters, condensatoren en bedrading is vervangen door 50s wiring (met 60s Amerikaanse PIO condensatoren). Originele onderdelen worden bijgeleverd.
    Dit is de lichtst spelende LP die ik ooit heb gehad.
    Gewicht: 4,14 kg
    Neck profiel: binnen de range van een originele 1959 burst en licht geschouderd.
    Fret zijn in excellente conditie.
    Erg dunne nitro finish en 1 delige mahonie body.
    Komt in een Thomann HSC (of een originele roze lining Tokai HSC op verzoek en voor een meerprijs).
    Prijs 1800 euro (plus eventueel verzenden).


















  4. #24

    Standaard

    Zeldzame vroeg 1981 Tokai LS-200 OS Love Rock te koop.

    Er zijn weinig van deze custom order Tokai's gemaakt en dit exemplaar is in ieder geval sinds de vroege jaren 90 in Europa. Een vorige eigenaar heeft er mini switches op geplaatst en die zijn later vervangen door de messing studs die je nu ziet.
    Deze Tokai heeft een schitterende finish die (voor de kenners) tussen een BS en OS finish in zit. Waarschijnlijk komt dit door de speciale cashew nitro lak die alleen gebruikt werd voor deze allerhoogste Tokai modellen.
    Ze heeft een fantastische ingetogen solid gevlamde esdoornen top met mooie vlekken en nerven, een 1 delig mahonie body en heeft dat typische oude hout geluid.
    Ik heb de tuners vervangen door Uncle Lou tuners welke inclusief zijn in deze verkoop. Ook heeft ze een geagede Faber locking bridge en locking tailpiece. En ze heeft 50s bedrading, CTS TVT pots en jaren 60 Sprague black beauty condensatoren.
    Pickups zijn Seymour Duncan 59s en frets zijn in excellente conditie.
    Gewicht: 4.14 kg.
    Neck profiel: gemiddeld 1959 burst profiel (ref: BOTB).
    Komt met originele Tokai pink lining hard shell case.
    Prijs: 2900 euro (plus eventuele verzendkosten).


















  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2013
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    423

    Standaard

    Tijd voor de grote lente-opruiming

    MiK Squier Stratocaster ca 1995
    Kleur: Midnight Wine (Bordeaux rood/bruin)
    Massief houten body (Ik geloof Alder) dus geen multiplex.
    Mooie nek, frets in goede staat.
    Upgrades: Locking tuners, rolling string trees, 250k CTS pots en goede kwaliteit cap.
    Shielding d.m.v. aluminiumfolie. Ziet er beetje rommelig uit maar is zeker effectief en je ziet er toch niets van

    Ik heb de originele elementen er nog in zitten want die vind ik prima klinken.















    Hoeft niet weg voor de hoofdprijs maar als je via PM een bod doet houdt het wel realistisch.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 december 2010
    Locatie
    Ternat (BE)
    Berichten
    212

    Standaard

    Te koop: Godin Redline 1

    In perfecte staat, komt met (licht beschadigde) gig bag.
    De pickup is een EMG 81, met een volumepot
    Afhalen in Ternat (België), of ik wil wel in Vlaanderen of beneden in Nederland komen leveren

    Gitaar is in perfecte staat! Heeft geen krasje, kan zo de showroom in!
    Qua prijs dacht ik aan 350 euro.





  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.537

    Standaard

    Te koop in Hasselt (Ov.): Jack Benner strat

    Ruim een half jaar geleden gekocht bij een gitaarwinkeltje in Genemuiden. In zeer nette staat, vrijwel geen beschadigingen. Heel licht, super geluid en speelt erg fijn. Typische strat-sound. Two-tone sunburst en mint slagplaat. Tuners zijn vervangen door Klusons. Ideaal voor (gevorderde) beginner.

    Wegens overcompleet. Vraagprijs een belachelijke €75.





    Laatst gewijzigd door Kim Wilson; 4 juni 2015 om 09:36
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  8. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fhuppel Bekijk bericht


    Verkoopspraatje:
    The Chapman ML-1 is the Swiss Army Knife of guitars, combining high-powered brutal yet clear tones from the Guitarnivore humbucker, through to the crisp, woody tones from the Extreme Victory single coils. Equipped with coil splitting, this guitar can deliver a myriad of awesome sounds to suit any guitarist.

    Specificaties:

    Solid Mahogany Body
    25.5" Scale Length
    Maple Neck
    Ebony Fingerboard
    Thin C Neck Contour
    Recessed Bolt-on Neck Construction
    13.8" Fretboard Radius
    22 Extra Jumbo Frets
    Grover Machine Heads
    42mm TUSQ Nut
    Wilkinson WVPCR Tremolo
    1 × Chapman Guitars Guitarnivore Humbucker (Alnico Passive, High Output)
    2 × Chapman Guitars Extreme Victory Single Coil (Alnico Passive, Medium Output)
    Tremolo Arm + Extra Spring (niet gemonteerd)

    Enkel ophalen te Oosteeklo (België). Je kan ze natuurlijk testen.

    Nieuwprijs: http://www.thomann.de/gb/chapman_guitars_ml_1_nat_m.htm
    komt met gigbag, staander, en tremelo arm (niet gemonteerd)

    chapman by Sebiandec, on Flickr
    tremolo by Sebiandec, on Flickr
    gigbag by Sebiandec, on Flickr

    en dit alles voor maar 350€.

  9. #29

    Standaard

    Hey! Ik heb een BC Rich te koop. Hij is nog helemaal mooi, de kleur is paars / roze en hij is voorzien van custom skull knoppen. Ik woon in Haarlem. Je mag hem overnemen voor 100 euro. Voor meer vragen of onderhandelingen; stuur me een PM. Dank je!
    Laatst gewijzigd door Silas; 5 juli 2015 om 21:45

  10. #30

    Standaard

    Na overleg met een MOD toch maar even een kleine post betreft het kopen van een gitaar.
    Ik heb een mooie martin DRS-1 liggen waar ik veel gebruik van maak, maar wil toch graag een elektrische gitaar hebben om wat op te spelen. Ben in verschillende winkels geweest maar daar hebben ze in mijn ogen maar weinig low-budget gitaren liggen die mij aanspreken. Dus zodoende dat ik opzoek (ben gegaan) ga naar een mooie 2e hansje op internet. Marktplaats vertrouw ik niet helemaal, dus kwam al snel uit op dit fora.

    Het liefst een gelijk bespeelbare gitaar waar ik weinig tot geen onderhoud aan moet geven, en het liefst omgeving brabant. Prijs valt over te praten maar het liefst (puur omdat ik toch 80% akoestisch zal blijven spelen) een wat goedkoper exemplaar.

    Ik ben woonachtig in brabant en wil hier dus ook het liefst zo dicht mogelijk in de buurt iets vinden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top